• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekviena kelionė automobiliu reikalauja atitinkamos koncentracijos ir žinių. Didžiuosiuose šalies miestuose kone visų maršrutų dalimi tampa ir tikrai ne visiems lengvai perprantamos sankryžos, o būtent tokio tipo kelio sankirta, ekspertų teigimu, reikalauja išskirtinio dėmesio ir išankstinio pasiruošimo.

Kiekviena kelionė automobiliu reikalauja atitinkamos koncentracijos ir žinių. Didžiuosiuose šalies miestuose kone visų maršrutų dalimi tampa ir tikrai ne visiems lengvai perprantamos sankryžos, o būtent tokio tipo kelio sankirta, ekspertų teigimu, reikalauja išskirtinio dėmesio ir išankstinio pasiruošimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vairavimo instruktoriaus, eksperto Viktoro Markovo teigimu, reguliuojamose sankryžose net ir žalias šviesoforo signalas negarantuoja saugumo. Eismas, specialisto nuomone, toks dalykas, kuriame gali nutikti absoliučiai visko.

REKLAMA

„Jei ir turime galimybę pravažiuoti per žalią, vis tiek būtina dairytis. Juk keliuose pasitaiko visko: gal kam stabdžiai dings, gal kas per raudoną važiuos…”, - tęsė specialistas.

Patyręs vairuotojas akcentuoja ir vieną svarbiausių taisyklių, kuria privalu vadovautis kiekvienoje sankryžoje – visada, kai sukama į kairę, būtina praleisti iš priešais atvažiuojantį automobilį. Taip pat, sukant į bet kurią pusę, svarbu žinoti, kad į gatvę netikėtai gali išeiti pėstieji.

REKLAMA
REKLAMA

Žinoma, tokių taisyklių (netrukus apie jas užsiminsime) priminti, ko gero, net nereiktų, tačiau, pašnekovo nuomone, vis dar pasitaiko nemažai atvejų, kai šalies vairuotojai šio nurodymo nesilaiko. Tai – geltonas mirksintis signalas.

„Svarbiausia stebėti aplinką ir įvertinti, kokia tai sankryža. Jei tai – reguliuojama sankryža, tai visų svarbiausia, žinoma, šviesoforo signalo šviesa. Per mirksinčią geltoną šviesą - nevažiuojama“, - kalbėjo V. Markovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nereguliuojamose sankryžose, kurių mūsų šalies keliuose vis mažiau, pašnekovas pataria iš anksto įsitikinti, ar mūsų važiuojamoji dalis – pagrindinė, ar šalutinė.

„Tokio tipo sankryžose itin svarbu laiku žinoti, kuriuo keliu važiuojame – pagrininiu, ar šalutiniu. Jei važiuojame pagrindiniu, vadinasi, turime pirmenybę prieš kitus eismo dalyvius, bet visuomet reikia būti atidiems, nes pėstieji kartais važiuojamojoje dalyje atsiduria visiškai netikėtai”, - dėstė ekspertas.

REKLAMA

Vairavimo instruktorius įvardija ir dar vieną augančią problemą – eismo supratimą prekybos centrų stovėjimo aikštelėse.

„Prie prekybos centrų realių sankryžų nėra, tačiau eismas ten taip pat didelis. Viena pagrindinių taisyklių tokiose situacijose – kliūtis iš dešinės turi būti praleista. Nors ir nestiprių, bet avarijų prekybos centrų aikštelėse pasitaiko nuolat”, - kalbėjo V. Markovas.

REKLAMA

Dažniausią besimokančiųjų vairuoti klaidą specialistas nurodo kaip netinkamą koncentracijos paskirstymą.

Ypatingai tiems, kas už automobilio vairo nesijaučia pilnai saugūs, primename – keliuose skubėti neverta. Tai ne tik kelia pavojų jūsų bei aplinkinių sveikatai, tačiau, dažnu atveju, kenkia ir finansiniam stabilumui.

 

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų