Dar visai neseniai šešių laipsnių automatinės pavarų dėžės buvo „hi-tech“, prieinamas tik didelių ir brangių automobilių šeimininkams. Po to techninės pažangos ir galimybių šuolis – gamintojai pradėjo masiškai siūlyti 7 ar net 8 laipsnių dėžes, net ir mažiems modeliams, tokiems kaip 1-os serijos „BMW".
Tačiau kompanija „ZF" aplenkė visus, pasiūlydama pirmą devynių laipsnių transmisiją. Naujoji dėžė, kodiniu pavadinimu „9HP", gali dirbti su varikliais išvystančiais iki 480 Nm sukimo momentą. Gamintojo teigimu, ji gali būti montuojama įvairiais variantais, su hibridiniais varikliais, visais varančiais ratais bei „start/stop" sistemomis.
Anot paskelbtų duomenų, palyginus su 6 laipsnių sistemomis „9HP" sutaupo iki 16 proc. kuro, nes leidžia varikliui dirbti palankiausiuose režimuose. Pavyzdžiui, važiuojant devinta pavara 120 km/val greičiu, variklio apsisukimai tebus 1900 aps/min, tuo tarpu šešių laipsnių dėžės atveju jie sieks 2900 aps/min.
Be taupumo naujoji dėžė užtikrina ir neprilygstamą važiavimo tolygumą. Nors joje nenaudojama išpopuliarėjusi dviguba sankaba, „ZF" tvirtina, kad naujosios dėžės reakcijos ir pavarų perjungimo laikas bus toks, kad vairuotojas praktiškai nepastebės perjungimo.