Koncernas „Ford“ šių metų Ženevos parodoje pristatys visiškai naują mažą vienatūrį B-MAX, gamybai parengtą sportišką „Fiesta ST“, pora naujokų gausioje „Focus“ šeimoje, naujos kartos SUV visureigį „Kuga“ ir visiškai naujos koncernui komercinių automobilių klasės koncepcinį modelį „Tourneo“.
„Ford B-MAX“ (nuotr. Gamintojo)
Ne veltui šį modelį Ženevoje pristatys pats „Ford“ vadovas Alanas Mullaly – šis nedidukas automobilis yra vienas technologiškai pažangiausių ir inovatyviausių vienatūrių, kuriuo galėtų didžiuotis bet kuris automobilių gamintojas. Vienatūris išsiskiria unikalia šoninių durų sistema, leidžiančia keleiviams pasiekti automobilio saloną ir iš jo išlipti nekliudant šoniniams statramsčiams. Be to, B-MAX gali pasigirti taupiausiais klasėje varikliais ir taršos rodikliais.
Būtent šiame modelyje Europoje debiutuoja inovatyvi balsu valdoma „Ford“ komunikacijos sistema SYNC, kurioje taip pat integruota pavojaus pranešimų programa, automatiškai susisiekianti su vietos pagalbos tarnyba avarijos atveju. B-MAX taip pat tapo pirmuoju automobiliu klasėje, kuriame įdiegta susidūrimų važiuojant mieste išvengimo sistema „Active City Stop“.
„Fiesta ST“
„Ford Fiesta ST“ (nuotr. Gamintojo)
Sportiška mažylė „Fiesta ST“ dabar bus 20 proc. galingesnė nei iki šiol gaminta. 180 AG, 1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis leid „fiestai“ įsibėgėti per mažiau nei 7 sekundes, o maksimalus greitis viršys 220km/h.
„Ford“ inžinieriai taip pat pasistengė, kad „Fiesta ST“ vairuotojas jaustų džiaugsmą vairuojant – sportiškam vairavimui sureguliuota pakaba yra 15 milimetrų žemiau asfalto nei įprastoje „fiestoje“. Sukimo momento kontrolės sistema ir trijų skirtingų režimų elektroninė stabilumo sistema išbandyta ekstremaliomis sąlygomis – „Ford“ komanda „Fiesta ST“ ginė daugiau nei 5000 kilometrų legendinėje Niurburgringo trasoje.
„Ford Kuga“
„Ford Kuga“ (nuotr. Gamintojo)
„Ford“ nusprendė nekeisti puikiai įvertinto SUV visureigio „Kuga“ formulės, todėl naujoji karta tiesiog buvo patobulinta. Automobilyje įtaisyta automatinė galinių durų atidarymo sistema, aktyvuojama tiesiog pasiūbuojant koja po galiniu bamperiu, krovinių skyrius dabar tapo 82 litrais talpesnis, o galinės krėslų eilės nugarėlės gali būti nuleidžiamas vienu mygtuko paspaudimu.
„Ford“ taip pat pagerino visureigio važiavimo dinamiką, patobulino visų ratų varymo sistemą, o vartotojams pridėjo 1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklį, kuris įtiks taupiems ir aplinką tausojantiems. „Kuga“ taip pat galės būti užsakoma su SYNC sistema.
„Tourneo Custom Concept“
„Ford Tourneo Custom Concept“ (nuotr. Gamintojo)
„Tourneo Custom Concept“ yra visiškai naujos klasės automobilis „Ford“ istorijoje. Nors ir skirtas komercinei veiklai, „Tourneo“ pasižymi visais gerais įprasto lengvojo automobilio bruožais, pradedant įspūdinga kinetinio dizaino išvaizda ir baigiant moderniausia SYNC sistema.
„Focus“
„Focus“ pasipildė dar dviem naujokais. Vienas jų gavo naujausią 1litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį, o antrasis – „Focus Electric“ apskritai nenaudo jokių degalų, pasitenkindamas elektra.