Kovo 6 d. publikai duris atversiančioje Ženevos automobilių parodoje „Opel“ ketina pristatyti dvi stilingai atrodančias naujienas. Pirmoji iš jų bus visiškai naujas kompaktiškas SUV pavadintas „Mokka“. Šalias jos debiutuos ir naujos kartos „karštas hečbekas“ „Astra OPC“. Kaip giriasi patys kompanijos atstovai, jie yra pirmasis vokiečių automobilių gamintojas, pristatantis savo modelį sparčiai augančiam padidinto pravažumo B segmento nišai.
Žadama, kad nepaisant savo kompaktiškų matmenų (automobilio ilgis sieks 4,28 m) naujojo „Mokka“ salone aukštesnėje nei standartinio lengvojo automobilio pozicijoje patogiai galės įsitaisyti penki keleiviai. Greta patrauklaus automobilio dizaino žadama pasiūlyti ir visą naujausių technologijų komplektą bei funkcionalumą. Variklių gamą sudarys trys varikliai. Du 1,6 l benzininiai, kurių atmosferinės versijos galia siekia 115 AG, o turbininės – 140 AG bei vienas 1,7 l darbo tūrio, 130 AG galios turbodyzelinis agregatas.
Įdomu tai, kad greta tokių pagalbinių vairuotojui sistemų kaip priekyje ir gale įrengtos kameros, taip pat bus siūloma ir važiavimui prastais keliais skirta įranga. Be visų ratų pavaros visose „Mokka“ komplektacijose bus įrengtos ir įkalnės bei nuokalnės įveikimo sistemos.
„Opel Astra OPC“ (nuotr. Gamintojo)
Galingiausia stilingojo „Astra GTC“ hečbeko versija žada būti iš ties rimtas sportinis automobilis. Tiesioginiu degalų įpurškimu aprūpinto 2,0 l darbo tūrio benzininio motoro maksimali galia siekia 280 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Tai leis hečbekui išvystyti maksimalų 250 km/h greitį, todėl oficialiai skelbiama, kad ši sportinė „Astra“ versija bus greitesnė už visus pirmtakus. „Opel“ taip pat pažymi, kad projektavimo metu automobilis turėjo išlaikyti ištvermės testą. Testas, kaip ir galima tikėtis, neeilinis – tai 10 tūkst. kilometrų, nuvažiuotų garsiojoje Niurburgringo trasoje.
Taip pat, parodoje bus pristatytas ir naujasis 2,0 l darbo tūrio dyzelinis motoras su dviem nuosekliai išdėstytais turbokompresoriais. „Insignia“ modeliuose debiutuosiančio variklio maksimali galia sieks 195 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Gamintojo skelbiamos skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos siekia 4,9 l/100 km. Visi šie varikliai taip pat bus aprūpinti dviem atskirtus apytakos ratus turinčiais tarpinio oro aušintuvais.