„Volkswagen“ automobiliai važinės su dviem cilindrais – važiuojant ramiai ir lygiai dirbs tik du iš keturių cilindrų. Tokia variklio funkcija Volfsburgo inžinieriai žada aprūpinti 1,4TSI šeimynos variklius.
Tokia idėja nėra nauja, atjungti kuro tiekimą pusei cilindrų dar prieš 40 metų išmoko galingų amerikoniškų V8 konstruktoriai. Kuro nutraukimą pusei cilindrų jau taiko ir „Audi“. Tiesa, čia kuro „dieta“ naudojama galinguose 420-520 a.g. S6/S7/S8 motoruose. Todėl įdomu bus sužinoti, ar toks sprendimas pasiteisins silpnuose 1,4TSI šeimos varikliuose, kurių silpniausias yra tik 122 a.g. Ar užteks galios ir sukimo momento važiuojant pusės motoro rėžimu?
Visa tai paaiškės, kai debiutuos septintos kartos „Golf“ automobilis. Jis bus pirmasis kompanijos modelis, į kurį bus pradėtas montuoti 1,4TSI motoras su maitinimo atjungimo sistema. Vėliau tokie varikliai bus galimi ir „Polo“ ar „Tiquan“ modeliuose.
Tiesa, apie motoro taupumą koncerno atstovai papasakoti gali jau dabar. Teigiama, kad variklis su maitinimo ribojimo sistema yra taupesnis už įprastą 1,4TSI maždaug 0,5 litro, t.y. „Golf“ su patobulintu varikliu vidutiniškai turėtų naudoti 5,8 l. šimtui kilometrų kelio.