Sausį visame pasaulyje parduota 491900 „Volkswagen“ lengvųjų automobilių arba net 17,4 proc. daugiau, nei per tą patį 2012–ųjų mėnesį. Gamintojai galėtų tik džiaugtis tokiu puikiu metų startu, tačiau jų nuotaikas kiek temdo ypač netolygus rezultatų pasiskirstymas pagal rinkas.
Nepasibaigusio sunkmečio pasekmės vis dar jaučiamos Vakarų Europos rinkoje, tačiau maloniai stebina pardavimai Šiaurės Amerikoje. Džiugina ir situacija Azijos bei Ramiojo vandenyno regione, kur kinų naujieji metai netgi sukėlė tam tikrą automobilių pirkimo bumą.
Situacija bendroje Europos rinkoje išlieka sudėtinga. Čia sausį parduota 116900 vnt. „Volkswagen“ automobilių (pernai - 125,500; sumažėjimas - 6.8 proc). Nuosmukio priežastis – nesitraukiantis ekonominis sunkmetis.
Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 60600 vnt. (69,100; - 12,3 proc). Vokietijos rinka taip pat neatsispyrė neigiamoms Vakarų Europos tendencijoms – čia parduota 38100 vnt. (39600; -3,9 proc). Centrinėje ir Rytų Europoje situacija palankesnė. Čia sausio mėnesį parduota 18200 naujų „Volkswagen“ automobilių (16800; +8.8 proc). Rusijos rinkoje sausio mėnesį parduota 10000 automobilių (9300; +7,2 proc).
Kituose žemynuose optimizmo daugiau. Šiaurės Amerikos regione Volkswagen lengvųjų automobilių pardavimai ūgtelėjo 10,6 proc. Iš viso žemyne parduota 46800 automobilių (39600), iš jų 29000 (27200; +6,7 proc.) – JAV. Nors visame Pietų Amerikos regione vyravo kritimo nuotaikos ir buvo parduota 63100 vnt. (64300; -2 proc.), įspūdingai spurtavo Brazilijos rinka, kur parduota 46100 (43800; +5,1 proc.) automobilių.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione sausio mėnesį užfiksuotas tikras automobilių pirkimo bumas. Čia pardavimai šoktelėjo 43,7 proc., o sausį parduota net 251100 automobilių (174700). Šio prekybos suaktyvėjimo priežastis – vasarį švenčiami kinų naujieji metai. Daugeliu atvejų automobilis – iš anksto užsakoma prekė, todėl maksimalus užsakymų kiekis teko būtent 2013–ųjų sausiui. Kinijoje, kartu su Hong Kongu, sausio mėn. parduota 235000 (159900; +47,0 proc).
Volkswagen marketingo skyriaus vadovybė džiaugiasi, kad šios markės automobiliai tapo populiaria naujųjų metų dovana turtingesnių kinų tautybės atstovų tarpe.
Prognozuojama, jog vasarį pardavimai sumažės. Priešingai nei Pietryčių Azijos regione, Indijoje pardavimai sumažėjo jau sausio mėnesį. Čia parduota 4600 automobilių (5,800; -19,9 proc).