Kinų leidinys „Sohu“ paviešino būsimo serijinio „Volkswagen“ visureigio „Taigun“ vaizdus. Naujausi vaizdai nutekėjo iš patentų biuro. Kadangi vokiečiai jau patentavo savo mažiausio visureigio dizainą, panašu, kad „Volkswagen“ vadovybė jau „palaimino“ šio automobilio serijinę gamybą.
Jei tikėtume gandais, serijinė „Volkswagen Taigun“ gamyba prasidės 2014 ar 2015 metų pabaigoje. Manoma, kad pirma rinka, kurioje pasirodys kompaktiškas „Volkswagen“ miesto visureigis, bus Brazilija.
Koncepcinis „Volkswagen Taigun“ debiutavo pernai Brazilijoje. Kompaktiškų gabaritų „Taigun“ kėbulo ilgis siekia 3859 mm, plotis apima 1728 mm, o aukštis sudaro 1570 mm. Tokie matmenys daro jį mažesnį ne tik už „Tiguan“ (4432 mm), bet ir už „Nissan“ superhitą „Juke“ (4125 mm). Modelio ratų bazė apima 2470 mm, taigi ji yra maždaug 50 mm didesnė nei „Up!“ hečbeko – toks yra gerokai didesnių išorės gabaritų rezultatas. Krosoverio viduje įrengtos keturios sėdynės ir solidaus tūrio 280 litrų bagažinė, kuri gali padidėti iki 987 litrų, kai sulankstomos galinės sėdynės.
Koncepcinio visureigio ratus suko iš „Up!“ paskolintas 1,0 litro darbo tūrio benzininis variklis, patobulintas tiesioginiu degalų įpurškimu ir turbokompresoriumi. Po tokių pakeitimų maksimali jo galia išaugo iki 108 AG, o sukimo momentas siekia 175 Nm esant 1500 aps./min. Momentas per mechaninę šešių laipsnių pavarų dėžę perduodamas priekiniams ratams.
„Volkswagen“ skelbia, kad koncepcinio automobilis sveria tik 985 kg, įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h šis modelis gali per 9,2 sekundės, o maksimalus jo pasiekiamas greitis – 186 km/h. Prognozuojamos gamintojo vidutinės degalų sąnaudos siekia maždaug 4,5 l/100 km.