Pasveikinkite naują seno gero pažįstamo versiją arba automobilį, kurį „Volkswagen“ atstovai linkę įvardinti kaip septintos kartos „Golf GTI“. Praėjusių metų Paryžiaus automobilių parodoje vokiečiai pademonstravo beveik neužmaskuotą studijinę jo versiją, o vakar pagaliau buvo išplatintos ir oficialios nuotraukos bei techninė charakteristika.
Kaip ir standartinį septintos kartos „Golf“ hečbeką, taip ir sportišką GTI versiją atskirti nuo praėjusios kartos modelio bus sudėtinga, kadangi „Volkswagen“ ir toliau laikosi ekstremaliai konservatyvaus požiūrio į dizaino permainas.
Nauja karšto hečbeko versija gavo visus stiliaus niekučius, kuriuos jau esame įpratę matyti ant GTI modelių, tokius kaip charakteringa raudona linija ant radiatoriaus grotelių, kuri dabar pratęsiama į priekinius žibintus, taip pat „korių“ grotelių intarpai, tamsinti galiniai žibintai, dvigubi išmetimo sistemos antgaliai, šoniniai slenksčiai, difuzorius ir naujas 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankių, apautų 225/45 išmatavimų padangomis komplektas.
Panaši specifika taikoma ir viduje, kur galima rasti languotos tekstūros apmušalus standartinėms sportinėms sėdynėms, vairą su lygia apatine dalimi, juodos spalvos stogo apmušalus ir raudoną salono apšvietimą.
Didžiausią pranašumą lyginant su pirmtaku naujajam „Gof GTI“ suteikia naujosios MQB platformos pagrindu parengta konstrukcija, kuri leido sumažinti automobilio svorį 42 kg ir išlaikyti bazinės komplektacijos hečbeko masę ne didesnę kaip 1351 kg.
Modelis taip pat gavo atnaujintą 2,0 litrų darbo tūrio turbininį variklį su tiesioginiu degalų įpurškimu. Bus siūlomos dvi skirtingos jo versijos: 217 AG galios baziniam modeliui ir 227 AG galios – „GTI Performance“ versijai, kuri taip pat gaus ir blokuojamą priekinės ašies diferencialą.
Klientams bus suteikiama galimybė rinktis vieną iš dviejų transmisijų – standartinę 6 laipsnių mechaninę ir 6 laipsnių dviejų sankabų automatinę.
Gamintojo skelbiamoje dinaminėje charakteristikoje modelio su 227 AG varikliu ir mechanine transmisija sprinto nuo 0 iki 100 km/h trukmė siekia 6,4 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis – 250 km/h. Palyginimui galime paminėti, kad dabartinės kartos „Golf GTI“ įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/h laikas yra 6,9 sekundės,o maksimalus greitis siekia 240 km/h.
Vokietijoje užsakymai septintos kartos „Golf GTI“ bus priimami jau nuo kovo 5 d., t.y. tuoj pat po modelio pristatymo Ženevos automobilių parodoje. Bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda ties 28,350 eurų (98 tūkst. litų).