Nepaisant to, kad dėl automobilio gedimo Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas nebaigė „Saaremaa“ ralio, anksčiau iškovotų taškų kiekio užteko NEZ (Šiaurės Europos zonos) čempionų titului užsitikrinti.
„Juta Racing“ komandos atstovai šiemet laimėjo viską ką įmanoma laimėti mūsų regione: nugalėjo Lietuvos, Baltijos ir NEZ čempionatuose. „Saaremaa“ ralis Estijoje buvo finalinis, aštuntasis, NEZ čempionato etapas. Jis tradiciškai vainikuoja ralio sezono pabaigą, tad sulaukia itin daug dalyvių: šiemet startavo 144 ekipažai. Kaip visada į aukščiausias pozicijas buvo nusitaikęs V. Švedo ir Ž. Sakalausko ekipažas, kuris „Saaremaa“ ralyje du kartus buvo užėmęs antrąją vietą absoliučioje įskaitoje (2005 ir 2008 m.). Deja, šiemet mūsiškiams iš ralio teko pasitraukti jau pirmą varžybų dieną. „Ralio nebaigėme dėl pavarų dėžės gedimo. Labai gaila, kad dėžė nesulaukė planinio patikrinimo ir detalių keitimo sezono pabaigoje“, - sakė V. Švedas.
Absoliučioje įskaitoje užtikrintai nugalėjo estai Ottas Tanakas ir Kuldaras Sikkas („Ford Focus RS WRC03“), 2 min. 4,2 sek. aplenkęs naujesniu „Ford Focus RS WRC08“ automobiliu važiavusius tėvynainius Georgą Grossą ir Raigo Molderį. 3 min. 27,4 sek. nuo nugalėtojų atsiliko pergalę N4 klasėje šventę latviai Janis Vorobjovas ir Guntaras Zicanas („Mitsubishi Lancer Evo X“). Būtent pastarasis ekipažas buvo pagrindiniai V. Švedo ir Ž. Sakalausko konkurentai dėl čempionų vardų NEZ 4WD įskaitoje: mūsiškiams nefinišavus, jiems „Saaremaa“ ralyje tokiu atveju reikėjo užimti ne žemesnę kaip antrą vietą.
2011 m. NEZ čempionais tapę V. Švedas ir Ž. Sakalauskas surinko 58 taškus (pergalės „Saulės“ ir „300 ežerų“ bei antroji vieta „Talsi“ raliuose). J. Vorobjovo ir G. Zicanso sąskaitoje – 56 taškai (trečiosios vietos „Talsi“, Latvijos ir „Saaremaa“ raliuose). Trečią vietą NEZ 4WD įskaitoje užėmė Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko ekipažas – 49,5 taškų (trečiosios vietos „Saulės“ ir „300 ežerų“ bei dvyliktosios – „Talsi“ ir „Saaremaa“ raliuose).
„Šių metų pradžioje nusprendėme dalyvauti trijuose čempionatuose: Lietuvos, Baltijos ir NEZ. Tą nuosekliai ir vykdėme viso sezono metu. Nauja technika – „Mitsubishi Lancer Evo X“ automobilis - šiemet didelių, galėjusių nulemti rezultatą, nemalonumų nepridarė, patys neklydome, tad iki „Saaremaa“ ralio buvo baigtos visos lenktynės ir beveik visuose etapuose taškų kraitį pasisekė papildyti maksimaliai. Be abejo, labai džiaugiamės laimėjus visus tris čempionatus ir tuo pačiu tikimės, kad viso pergalių aruodo šiemet dar neišsėmėme!“ – teigia V. Švedas.
Nepaisant puikaus šiemetinio ralio sezono, ateities planus Vytautas Švedas vertina realistiškai: „Automobilių sporte planus daugiausia koreguoja finansinės galimybės... Be abejo, didžiausias ralisto tikslas ir svajonė yra startuoti pasaulio ralio čempionato (WRC) etapuose, kurie ir mums nesvetimi. Yra didelis noras dalyvauti ir atstovauti Lietuvą dar nematytuose ir neaplankytuose kraštuose. Dabar jaučiuosi įgavęs tikrai gerą sportinę formą ir todėl norėtųsi tai išnaudoti, bet šiai dienai reikia žiūrėti realistiškai, nes kol kas nėra galimybių dalyvauti, pavyzdžiui, visuose serijinių automobilių pasaulio ralio čempionato („Production Car WRC“) etapuose“.