Trisdešimt vienerių metų Tony Parkeris tapo pirmuoju Prancūzijos krepšininku, iškovojusiu NBA čempiono titulą. Sportininko, kuris šiuo metu yra savo karjeros viršūnėje, pasiekimų sąrašas – įspūdingas. Neseniai vykusios „Repucom“ apklausos rezultatai rodo, kad apie Tony Parkerį yra girdėję pusė Kinijos gyventojų. TP – taip sportininką paprastai vadina visame pasaulyje – garsus ne tik savo sportiniu talentu, bet ir aktyvia labdaringa veikla.
Tony Parkeris – tai pasaulinis „prancūziško atspalvio“ simbolis, įkūnijantis sėkmę, kovingą dvasią ir eleganciją. Vargu ar visame Žemės rutulyje „Renault“ pavyktų surasti geresnį naujojo „Renault Koleos“ ambasadorių.
Naujasis „Renault Koleos“ – tai žavus automobilis, viliojantis tiek savo rafinuotumu, tiek ir vyriškumu. Šis prestižą sustiprinantis modelis dar kartą patvirtino neabejotiną „Renault“ dominavimą sportinio tipo visureigių (SUV) gamybos sektoriuje. Kalbėdamas apie naująją partnerystę, Tony Parkeris pasakė: „Tikiuosi, kad sugebėsiu prisidėti prie „Renault“ prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio stiprinimo visame pasaulyje. Jei galėsiu įkvėpti žmones išbandyti „Renault Koleos“, tai bus puikus mūsų partnerystės rezultatas. Didžiuojuosi, kad esu komandoje su „Renault“. Mums būdingos vienodos vertybės, ypač meilė paprastiems dalykams, prieinamumas ir atsakomybės jausmas pačių įvairiausių prekės ženklo gerbėjų atžvilgiu.“
Tony Parkeris bus naujojo „Renault Koleos“ pasaulinės reklamos kampanijos, kuri prasideda 2013 m. rugsėjo 13 d., veidas. Įgyvendinant dvejų metų partnerystę, apie kurią šiandien paskelbta Kinijos mieste Čengdu vykstančioje automobilių parodoje, įvairiausiose „Renault“ rinkose bus vykdoma daug reklaminės veiklos. „Renault“ teiks paramą ir „Tony Parkerio stovykloms“, t. y. krepšinio stovykloms, suteikiančioms galimybę jaunimui tobulinti žaidimo meistriškumą bei susitikti su savo dievaičiu, visada artimu tai šaliai, kurioje užaugo. Be to, „Renault“ rems ir „Par Cœur Gala“, kuriuo siekiama pritraukti lėšas įvairiausiems labdaros projektams.