Žurnalo „EVO“ specializacija – greičiausi iš greičiausių ir brangiausi iš brangiausių. Todėl su malonumu siūlome jums pažiūrėti šio leidinio specialistų įamžintą kartų dvikovą – savo galimybių ribas aiškinosi „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“ ir „Pagani Huayra“. Tikra titanu kova.
„Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“. Gamintojas šį nepadoriai brangų automobilių inžinerijos stebuklą pristato kaip greičiausią atvirą serijinį automobilį pasaulyje. Pernai, balandžio pradžioje prie šio automobilio vairo sėdo kinas Anthony Liu ir „Volkswagen“ bandymų poligone „Ehra-Lessien“ išspaudė rekordinį 408,84 km/h greitį. Taigi, „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“ yra pats greičiausias atviras automobilis žemėje.
Šiame automobilyje „Bugatti“ inžinieriai sumontavo „Super Sport“ modelyje naudojamą W16 tipo motoro 1200 a.g. versiją. Gamintojas teigia, kad naujasis „Veyron Grand Sport Vitesse“ 100 km/h greitį gali pasiekti per 2,6 sekundės, 200 km/h greitį – per 7,1 sekundės.
„Pagani Huayra“. Pasak automobilio kūrėjų, „Huayra“ yra estetikos ir inžinerijos romano vaisius. Pasak Horacio Pagani, toks automobilis gali atsirasti tik toje šalyje, kur akį glosto renesanso epochos šedevrai ir tobula gamta. Na, bet tai romantiškoji pusė. Superautomobilis „Pagani Huayra“ tapo greičiausiu kultinės britų TV laidos „Top Gear“ automobilių – BBC komandos naudojamame treke „Huayra“ pasiekė naują trasos rato įveikimo rekordą. Mistinio Stigo personažo valdomas „Pagani Huayra“ superautomobilis „Top Gear“ trasos ratą apsuko per 1 minutę ir 13,8 sekundės. „Pagani Huayra“ ankstesnį „Top Gear“ trasos rekordą pagerino beveik 2 sekundėmis. Ankstesnis „Top Gear“ trasos rekordas priklausė „Ariel Atom V8“.