Italų posakį, kad „Vespa“ motoroleriai pakeitė pasaulį, galima vadinti artimu tiesai – „Vespa 98“ pateko į ryškiausių šimtmečio pramoninio dizaino kūrinių dvyliktuką.
Kompanijos „CNN“ užsakymu 12-a pačių ryškiausių šimtmečio pramoninio dizaino kūrinių rinko šios srities ekspertų komanda. Pasak jų, „Vespa“ motorolerio koncepcija leidžia jam užimti garbingą vietą pramoninio dizaino objektų šlovės salėje. Ekspertų vertinimo kriterijai buvo tokie – empatija, praktiškumas ir gamybos kaštai.
„Vespa 98“ dizaino unikalumas yra universalumas ir uniseksualumas: šis motoroleris vienodai tinka ir žavioms panelėms, ir didmiesčių „mačo“. Be to, praktiška ir taupi transporto priemonė savyje turėjo kažką tokio, dėl ko tapo daugybės žmonių trokštamu objektu. „Vespa“ savo vietą rado Frederico Fellini filmuose (prisiminkite maestro kūrinį „Dolce Vita“), su „Vespa“ važinėjo „The Beatles“ muzikantai. Taigi, „Vespa“ ne tik nubrėžė tam tikras motociklų ir motorolerių ateities dizaino gaires, bet ir paliko savo pėdsaką kultūros pasaulyje ir mene.
Be „Vespa 98“, į pramoninio dizaino dvyliktuką pateko 1984 metų kompiuteris „Apple Mac“, 1979 stereosistema „Bang&Olufsen 2400“, lėktuvas „Airbus 380“, kosminis lėktuvas „Virgin Galactic“, eskalatorius, pirmas masinis automobilis „Ford T“, aštuonių colių minkšta disketė, grotuvas „iPod“, biuro kėdė „Aeron“, radialinis aviacinis variklis ir... rusų automatas „AK-47“.