Buvo laikas, Jungtinių Valstijų automobilių pramonė buvo visiškai pamiršusi vairavimo malonumą vertinančius žmones – be „Corvette“ ir ultimatyvių „Mustang“ versijų nusipirkti „piktą“ įprasto automobilio modifikaciją buvo neįmanoma.
Tačiau amerikonai suprato šią klaidą. Taip pat šioje šalyje keičiasi ir vairuotojų reikalavimai automobiliams – pagaliau pradedama vertinti ir automobilių valdymo precizika. Todėl čia atsirado net ir didžiųjų automobilių gamintojų ultimatyvių modifikacijų padaliniai. Vienas iš tokių – „Chrysler“ kuruojamas „Street & Racing Technology“.
„SRT“ anabolikais pamaitintos koncerno modifikacijos, kurias puošia „SRT-8“ ženkleliai, tikrai įspūdingos. Ir jų galia vis auga. Teigiama, kad nuo 2012 metų antros pusės galios ištroškę „Chrysler 300 SRT8“, „Dodge Charger SRT8“ ir „Dodge Challenger SRT8“ pirkėjai vietoje standartinių motorų galės užsisakyti ir mechaniniais kompresoriais aprūpintus variklius. Priklausomai nuo konkretaus modelio ir modifikacijos, galia svyruos nuo 540 iki 570 a.g., o sukimo momentas sieks 700 Nm. Na o mes siūlome jums paklausyti monologo apie „SRT“ ateities viziją – savo svajonėmis apie padalinio automobilius su jumis pasidalins pats „Street & Racing Technology“ vadovas Ralph Gilles.