• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paruošti naują modifikaciją tokioms kompanijoms kaip „Porsche“ juokų darbas – tereikia keletu papildomų arklių pakelti maksimalią variklio išvystomą galią, pakeisti keletą išorės dizaino detalių, o interjero apmušaluose išsiuvinėti naujus logotipus ir dabar baigtas. Tuomet galima pridėti papildomą raidę naujo modelio pavadinime ir pakelti kainą idant ji būtų didesnė, nei hierarchijoje vienu laipteliu žemiau esančios versijos.

REKLAMA
REKLAMA

„Porsche Cayenne Turbo S“ (nuotr. Gamintojo)„Porsche Cayenne Turbo S“ (nuotr. Gamintojo)

Iš esmės būtent taip „Porsche“ padarė imdamasi galingiausio naujos kartos „Cayenne“ versijos, pavadintos „Turbo S“ projekto. Panašiai kaip ir sedanas „Panamera Turbo S“, su kuriuo visureigis dalinasi tą patį dviejų turbokompresorių maitinamą V8 tipo variklį, „Cayenne Turbo“ po motoro antvožu slepia daugiau galios ir turi keletą unikalių stiliaus detalių, kuriomis stengiamasi atskirti šį modelį nuo standartinio „Turbo“.

REKLAMA

„Porsche Cayenne Turbo S“ 542 AG galios 4,8 litro V8 tipo variklis (nuotr. Gamintojo)„Porsche Cayenne Turbo S“ 542 AG galios 4,8 litro V8 tipo variklis (nuotr. Gamintojo)

Po to, kai „Porsche“ inžinieriai turbinas aprūpino titano-aliuminio lydinio sparnuotėmis ir perprogramavo variklio valdymo bloką, 4,8 litro benzininis motoras gavo papildomus 49 AG ir 50 Nm dėl ko maksimali jo galia pakilo iki 542 AG, o sukimo momentas – iki 750 Nm. Po tokių patobulinimų „Cayenne Turbo S“ standartinį sprintą nuo 0 iki 100 km/h įveikia 0,2 sekundės greičiau nei standartinis „Turbo“ arba užtrunka 4,5 sekundės ir išvysto 5 km/h  didesnį maksimalų greitį, kuris dabar siekia 283 km/h.

REKLAMA
REKLAMA

„Porsche“ atstovai tikina, kad išaugusi galia neturėjo jokios įtakos V8 tipo motoro degalų sąnaudoms, kurios išlieka nepakitę ir sudaro 11,5 l/100 km matuojant pagal europietišką bandymų ciklą. Tiems, kas šiuo metu vairuotja „Cayenne Turbo“ modelius derėtų žinoti, kad „Porsche“ už papildomą mokestį siūlo galios pakėlimo komplektą, kuris bazinio modelio galią padidina 40 AG, o maksimalų sukimo momentą – 50 Nm, atitinkamai iki 533 AG ir 750 Nm.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Porsche Cayenne Turbo S“ (nuotr. Gamintojo)„Porsche Cayenne Turbo S“ (nuotr. Gamintojo)

Galingiausia „Cayenne“ versija neapsiėjo ir be stiliau pakeitimų, tačiau eilinio praeivio akiai jie bus sunkiai pastebimi. Galime paminėti, kad juos sudaro tokios detalės kaip nauji 21 colio skersmens lengvojo lydinio ratlankiai, patamsinti priekiniai žibintai, blizgančio juodo plastiko akcentai šoninio vaizdo veidrodėlių ir buferių apačioje bei ovalius pakeitę stačiakampio formos išmetimo sistemos antgaliai.

REKLAMA

Viduje rastumėte naujas anglies pluošto kompozicinių medžiagų apdailos detalės prietaisų skydeliui, durų paneliams ir centrinei konsolei, taip pat ir dviejų atspalvių odinius apmušalu su kontrastingu siuvinėjimu.

Standartinėje „Turbo S“ modelio įrangoje bus tokie privalumai kaip pneumatinė pakaba, aktyvus kėbulo svyravimų stabilizavimas ir amortizatorių darbo kontrolė, kartu su elektronikos valdomu ribotos trinties diferencialu dirbanti vektorinė sukimo momento paskirstymo sistema ir „Sport Chrono“ komplektas.

Vokietijoje bazinės komplektacijos „Cayenne Turbo S“ kainuos mažiausiai 151,702 eurus (524 tūkst. litų) arba beveik 30 tūkst. eurų (104 tūkst. litų) daugiau nei standartinis „Turbo“ modelis (121,982 eurų arba 421 tūkst. litų).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų