Galingiausi ir greičiausi sportiniai „Porsche“ modeliai „Boxster“ ir „Cayman“ su per vidurį montuojamu varikliu pasiruošė naujiems išbandymams - „Porsche“ pristatė naujuosius „Boxster GTS“ ir „Cayman GTS“ su dar galingesniais varikliais. Anot gamintojo, jie suteiks šiems modeliams daugiau sportiškumo, tinkančio tiek lenktynių trasai, tiek kasdieniam važinėjimui.
Naujųjų modelių pavadinimuose esančios raidės „GTS“ iškart daug pasako apie šių automobilių galimybes. „Gran Turismo Sport“ santrumpą žyminčios raidės dar nuo 1963 m. kuomet pasirodė legendinė „Porsche Carrera GTS“, byloja apie neprilygstamas technines charakteristikas. Būtent tai, anot gamintojo, ir pademonstruos naujieji „Boxster GTS“ ir „Cayman GTS“.
Abiejuose modeliuose montuojami atnaujinti šešių cilindrų 3,4 litrų „Boxster S“ ir „Cayman S“ boxer varikliai, kurie išvysto 15 AG daugiau nei anksčiau. Tai reiškia, jog naujasis „Boxster GTS“ gali pasigirti 330 AG, o „Cayman GTS“ – 340 AG. Sukimo momentas taip pat padidėjo 10 Nm kiekviename modelyje. Dar daugiau sportiškumo šiems automobiliams suteikia standartinėje komplektacijoje diegiamas „Sport Chrono“ paketas. Veikdamas išvien su dviejų sankabų pavarų dėže Porsche Doppelkup-plung (PDK) ir „Sport Plus“ režimu, jis „Boxster GTS“ padeda iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,7 s, o „Cayman GTS“ – per 4,6 s.
Kalbant apie didžiausią išvystomą greitį, abu šie „Porsche“ modeliai konkurentus palieka toli už nugaros. „Boxster GTS“ gali pasiekti 281 km/val. greitį – didžiausią visame prabangių roadster segmente. Tuo tarpu „Cayman GTS“ gali pasiekti 285 km/val. greitį. Abu šie modeliai yra pirmieji dviviečiai „Porsche“ modeliai su viduryje montuojamais varikliais, atitinkantys „Euro 6“ standartą: vidutinės jų degalų sąnaudos su PDK siekia 8,2 l/100 km, o su mechanine pavarų dėže – 9 l/100 km. Naujų bruožų šiems modeliams suteikia ir tokios naujovės kaip patobulinta galinė kėbulo dalis, patamsinti biksenoniniai priekiniai žibintai kartu su standartinėje komplektacijoje esančia Porsche Dynamic Light (PDLS) sistema ir juodi žvilgantys užrašai ant automobilio galo.
Užtikrinti „Boxster GTS“ ir „Cayman GTS“ dinamiškumą ir vairavimo malonumą padeda nepriekaištinga adaptyvi pneumatinė pakaba su Porsche Active Suspension Management (PASM) sistema ir „Sport Chrono“ paketas. Ši „kompanija“ vairuotojui paspaudus vos vieną mygtuką leidžia mėgautis aukščiausio lygio sportiniu važiavimu arba patogumu ilgoje kelionėje. Abiejų modelių automobiliuose patogumu pasirūpina ir standartinėje komplektacijoje esančios sportinės sėdynės, oda aptrauktos interjero detalės bei visiems „GTS“ modeliams būdinga Alcantara apdaila.
Naujuosius „Porsche Boxster GTS“ ir „Porsche Cayman GTS“ modelių automobilius jau gegužės mėnesį bus galima užsisakyti įgaliotosios „Porsche“ atstovės Lietuvoje UAB „Prime Auto“ salone Vilniuje. Jų kaina prasidės atitinkamai nuo 245 579 ir 258 948 litų.