„Porsche 918 Spyder“ – bene technologiškiausias ir pats tobuliausias bendrojo naudojimo keliams skirtas šios kompanijos automobilis. Galima sakyti, kad „918 Spyder” yra tarsi riedantis paminklas automobilį kūrusiems inžinieriams.
Šiame automobilyje įkurdinta 550 a.g. „aštuoniukė“. Variklis sukurtas naudojant Le-Mano ir kitų ištvermės lenktynių serijoms sukurto „RS Spyder“ variklio bloką. Ši „aštuoniukė“aprūpinama kaltiniais stūmokliais, kurios tiekia „F-1“ bolidų variklių gamintojai, o taip pat inovatyviomis kuro įpurškimo ir tepimo sistemomis. Maža to, vidaus degimo motorui čia talkina elekktriniai padėjėjai – du elektros varikliai. Iki 100 km/h greičio superautomobilis įsibėgėja per 2,8 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 318 kilometrų per valandą.
Beveik tobula? Tikrai taip. Tačiau kaip visa tai veikia ir sutaria tarpusavyje? Pasigrožėkite šią savaitę „Porsche“ išplatintu trumpu filmuku, kur labai vaizdžiai pristatoma „Porsche 918 Spyder“ techninė dalis.