Italų automobilių gamintojas „Alfa Romeo“ pranešė, kad ruošiasi grįžti prie ištakų, t.y. gamins tik klasikinės komponuotės automobilius. Tuo tarpu hečbekų su priekinių ratų pavara „MiTo“ ir „Giulietta“ gamintojo modelių gamoje neliks.
Hečbekų su priekinių ratų pavara gamyba bus nutraukta jau 2015 metais. Na o perėjimas prie klasikinės komponuotės automobilių yra ilgalaikės „Alfa Romeo“ vystymo strategijos dalis – šis gamintojas bendradarbiaus su „Maserati“, vienas iš šio bendradarbiavimo vaisių bus nauja modulinė platforma. Ją „Alfa Romeo“ naudos jau seniausiai laukiamam „Giulia“ sedanui. „Giulia“ turėtų būti tiesioginis konkurentas kanoniniam bavarų „BMW 3-series”. 2015 metais italai turėtų pristatyti ir lengvą kompaktišką dviejų vietų sportišką automobilį, kurį kuria drauge su „Mazda“. Tuomet, panašu, naujam gyvenimui bus prikeltas „Spider“ vardas. Na o 2016 metais italai pristatys konkurentą „BMW 5-series“ automobiliams – sportišką vidutinio dydžio sedaną „Alfetta“.
Trumpas istorinis nukrypimas. Priekinių ratų pavara niekuomet nebuvo „Alfa Romeo“ inžinierių „arkliukas“ – pirmieji masiniai šio gamintojo automobiliai su priekinės ašies ratų pavara buvo pagaminti praėjusio amžiaus aštuntame dešimtmetyje, tai buvo „Alfa Romeo Alfasud“. Na o masinis perėjimas prie priekinių ratų pavaros įvyko gerokai vėliau, kai „Alfa Romeo“ atsidūrė po „Fiat“ sparnu. Tuo tarpu pačios ryškiausios visų laikų „Alfos“ buvo klasikinės komponuotės automobiliai.