„Ford“ koncerno automobilių visam pasauliui strategija, panašu, neaplenks ir ekstravagantiško „Mustang“ modelio. Detroito automobilių parodoje koncerno viceprezidentas globalių produktų kūrimui Derrick Kuzak oficialiai patvirtino, kad „Mustang“ modelio automobiliai gaus ir „EcoBoost“ serijos turbininius variklius.
Kokie būtent agregatai iš „EcoBoost“ šeimynos bus montuojami į „Mustang“ vienas iš „Ford“ bosų neatsakė. Bet tai reiškia, kad „Mustang“ modelių gamoje gali atsirasti net ir... keturių cilindrų motorų. Ir tai nebūtų kažkoks stebuklas: jei „Mustang“ taps globaliu modeliu, tai galingas turbininis ketvertas būtų visiškai logiškas variantas europinėms „entry level“ ir ne tik mašinoms.
Jau anksčiau Europos automobilių žurnalistai buvo iškapstę įvairių užuominų, kad naujos kartos „Mustang“ su keturių cilindrų varikliu viso pasaulio rinkose turėtų debiutuoti 2014 metų pabaigoje, arba, 2015 pradžioje. Beje, niekur nedings ir penkių litrų darbo tūrio V8 – jis bus montuojamas į galingiausias automobilio versijas.