„Opel“ koncentruosis į mažų ir vidutinių modelių segmentus, kurie sudaro maždaug 80 proc. lengvųjų automobilių pardavimų Australijoje. Dėl šios priežasties Žaliajame žemyne pradinę modelių gamą sudarys „Corsa“, „Astra“ ir „Insignia“.
„Opel“ pardavimai iš pradžių bus patikėti 17 oficialių atstovybių, todėl salonai bus kiekvienos iš valstijų sostinėje.Kaip tvirtina vokiečių kompanijos atstovai, tarp prekiautojų bus ir keletas iš pačių sėkmingiausių ir geriausiai vertinamų salonų Australijoje. Ženklios jų investicijos į reikalingą „Opel“ įrangą liudija tai, kad įžvelgiamas markės potencialas šioje rinkoje yra nemažas, skelbiama „General Motors“ pranešime.
„Opel“ modelių gama Australijos rinkoje (nuotr. Gamintojo)
Kitas regionas, į kurį neseniai įžengė „Opel“ yra auganti lengvųjų automobilių rinka Čilėje. Šioje Pietų Amerikos šalyje parduodamų modelių gamą šiuo metu sudaro „Corsa“, „Meriva“, „Astra“ ir „Insignia“. Kaip teigia kompanijos atstovai, tokia pasiūla apima patrauklią skirtingų kėbulo variantų, variklių ir įrangos lygių gamą.
Į naujas rinkas „Opel“ žvalgosi jau seniai – praėjusiais metais sėkmingai pradėta prekyba Izraelyje. Rengiami plėtros planai Kinijoje, Šiaurės Amerikoje, Vidurio Rytuose ir Turkijoje.