„Renault Trafic”, kuris pradėtas gaminti 1980 m. vietoj ne mažiau garsaus „Estafette“ modelio, pardavimai visame pasaulyje jau siekia daugiau nei 1,6 mln. vienetų. Na, o 2014 m. „Trafic“ istoriją pratęs maždaug 50 šalių debiutuojantis šio kultinio automobilio trečiosios kartos variantas.
Vasarą atkeliausiantis naujasis „Trafic“ išsiskirs visiškai nauja išore. Automobilio priekyje – didesnis logotipas, ryškiai simbolizuojantis naująjį „Renault“ prekės ženklo tapatumą. Automobilio išvaizda byloja apie jo tvirtumą ir dinamiškumą, platūs bei grakštūs žibintai prideda jam ekspresyvumo, o nuožulnesnis priekinis langas dabar gerokai aiškiau pabrėžia, kur eina jį ir variklio skyriaus dangtį skirianti riba. Lengvumo suteikia platus ir tvirtas oro įsiurbimo kolektorius bei dvejas groteles skirianti kėbulo spalvos dekoratyvinė juosta.
Siūloma net 270 šios transporto priemonės variantų, kuriuos leidžia sukurti su skirtingi aukščiai, du skirtingi ilgiai, krovininio furgono versija, kabina su dviem sėdynių eilėmis, platformos tipo kėbulas ir mikroautobuso versija. Be abejo, būtina paminėti, kad pageidaujamus sprendimus gali pasiūlyti ir bendrovės įgaliotieji transporto priemonių atstovai bei „Renault Tech“.
Naujasis „Trafic“ yra ir lankstus, ir ekonomiškas – tokias savybes užtikrino naujieji sumažintos kubatūros varikliai su turbokompresoriumi. Šiuose automobiliuose montuojami naujausios kartos bendrovės „Renault“ sukurti 1.6 dCi varikliai (R9M), kuriems būdingas naujausių technologijų derinys, vienu metu garantuojantis ypač pageidaujamas mažas degalų sąnaudas ir tikrą malonumą vairuoti. Šios serijos varikliai būna dviejų variantų. Renkantis variklį su vienu turbokompresoriumi ar variklį su dviem turbokompresoriais degalų sąnaudos 100 km bus mažesnės nei šeši litrai.* Šie varikliai leidžia greitai pajudėti iš vietos, o didesnis sukimo momentas, esant dar žemesnėms variklio apsukoms, užtikrina greitą įsibėgėjimą netgi tais atvejais, kai automobilis būna visiškai pakrautas.
Patyrę „Renault“ LKA inžinieriai naująjį „Trafic“ kūrė taip, kad jis būtų patikimas ir tvirtas. Šias ir kitas savybes užtikrina apie 1800 Sandouville gamyklos, kurioje iki šiol buvo gaminami tik prabangūs lengvieji automobiliai, darbuotojų žinios ir patirtis. Kad furgonų gamybą būtų galima perkelti į Prancūziją, atlikti dideli gamyklos pertvarkymai, į kuriuos investuota daugiau nei 230 mln. eurų.