Jau primirštas praėjusio amžiaus pabaigos „Honda NSX“ buvo unikalus superautomobilis. Senasis „NSX“ buvo bene pirmu centrinės komponuotės superautomobiliu, tinkamu naudoti kiekvieną dieną. Taip subalansuotų superautomobilių kiti gamintojai pasiūlė tik 21 amžiuje. Tai savotiška ikona, paminklas pačiam sau. Tai japonai nusprendė išnaudoti prieš būsimo XXI a. „NSX“ modelio debiutą.
Kurstydami aistras dėl būsimo „NSX“ modelio japonai siūlo prisiminti seną legendinį „Honda NSX“ – kompanijos reklamos specialistai užsakė net septynių minučių videoodę, kur didžioji laiko dalis skiriama jau istoriniu tampančiam pirmos kartos „NSX“ modeliui, o tik filmuko antroje pusėje užsimenama apie netolimos ateities „NSX“.
„Honda“ atstovai tikina, kad serijinis „NSX“ debiutuos ne anksčiau, kaip po trijų metų. Teigiama, kad „Honda“ specialistams dar reikia šiek tiek laiko tobulinant kuriamą automobilį. Juo labiau, kad kampanija „NSX“ nori pristatyti kaip geriausią pasaulio superautomobilį. Planai ambicingi. Tačiau nereikia jų vertinti ironiškai. Senasis „Honda NSX“ irgi buvo itin ambicingas superautomobilis. Žinoma dar nedaug detalių apie būsimą superautomobilį, tačiau jau patvirtinta, kad centrinės komponuotės automobilis bus aprūpintas turbininiu V6 varikliu, kuriam talkins du elektros motorai. Benzininis variklis suks galinius automobilio ratus, o elektros motorai – priekinius. Taigi, automobilis bus su visų ratų pavara.