Nurimus sportinių automobilių entuziastų gretose šurmulį sukėlusio mažojo „Nissan“ mutanto „Juke-R“ ažiotažui japonų kompanija ėmėsi naujo projekto. Šį kartą jo pagrindu pasirinkta naujausia 2013 m. parengto 370Z kupė modifikacija, o kuriant automobilį sprendimus dėl automobilio konstrukcijos ir dizaino gamintojas derino su savo „Facebook“ socialinio tinklapio gerbėjais.
Pirmoje perdarymo programos dalyje serijinio modelio V6 tipo 3,7 litro variklį papildė „GReddy“ turbokompresorius su visa prie jo derančia įranga. Po tokio patobulinimo standartinio variklio galia išaugo nuo 332 AG iki 500 AG. Pirmame etape taip pat buvo sumontuoti reguliuojamos eigos KW amortizatoriai, prie turbokompresoriaus priderinta išmetimo sistema ir gerokai galingesnių stabdžių komplektas.
Papildomas variklio modifikavimas buvo atliktas antroje fazėje. Jos metu konstruktoriai taip pat sumontavo naują pavarų perjungimo svirtį ir vairą. Greta kitų svarbių permainų taip pat galima paminėti naujus prietaisų skydelio daviklius, „Recaro“ sportines sėdynes ir griežtesnio stiliau durų apdailą. Vienetinis 370Z taip pat gavo 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, o visas kėbulas buvo aptrauktas matine pilka plėvele.
„Nissan“ kol kas nesirengia rengti šio automobilio serijinei gamybai ir pradėti prekybos juo, tačiau mes žinome kaip nutiko su „Juke-R“.