• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gandai apie naujos kartos „BMW M3“ ir būsimojo M4 modelio variklius per pastaruosius pora mėnesių kaip reikiant įsisuko, tačiau panašu, kad galiausiai ši paslaptis atskleista. Kaip skelbia bavarų markės gerbėjų portalas BimmerPost.com, vieno ir paskutinių oficialių renginių metu BMW padalinio Šiaurės Amerikoje prezidentas Ludwigas Willischas patvirtino, kad sportiškojo M3 sedano ir M4 kupė galinis ratus suks turbininis vienaeilis šešių cilindrų variklis.

REKLAMA
REKLAMA

Gandai apie galimą V konfigūracijos motoro paruošimą nepasitvirtino, nors remiantis BimmerPost.com pranešimais, L. Willischas sakė, kad tokia galimybė buvo svarstoma. Netgi buvo nagrinėjama galimybė paruošti naująjį motorą iš dabartinio M3 modelio S65 jėgainės „atėmus“ du cilindrus, tačiau galiausiai tokios minties atsisakyta

REKLAMA

Naujas variklis pakeis dabartiniame modelyje montuojamą 4,0 litrų V8 tipo motorą. Kaip ir galima tikėtis, prognozuojamas maždaug 3,0 litrų darbinis tūris ir du arba trys turbokompresoriai, kurie leistų išvystyti maksimalią maždaug 450 AG galią.

„BMW M3“ kupė taps M4 AutoExpress nuotr.„BMW M3“ kupė taps M4 (AutoExpress nuotr.)

Greta naujojo M3 sedano gamoje bus ir M4 kupė bei kabrioletas – šios versijos pasirodys kartu su nauja trečios serijos modelių žymėjimu. Pagal naująją BMW nomenklatūros strategiją, nuo pirmos serijos hečbekų taip pat bus atskirti kupė ir kabrioletas. Tokiu būdu atsiras nauja 2 serija, kurios sportiškiausia modifikacija bus pavadinta M2.

Neoficialiais duomenimis naujos kartos „BMW M3“ sedanas rinkoje pasirodys ateinančių metų pabaigoje arba 2014 m. pradžioje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų