Niujorke oficialiai debiutavo naujos kartos „Subaru Impreza“. Japonų automobilis pristatytas iškart su dviem kėbulo tipais – sedano ir hečbeko kėbulais.
Automobilio dydis praktiškai nepakito, tačiau naujoji „Impreza“ yra apie 50 kilogramų lengvesnė, 25 proc. standesnis jos kėbulas. JAV rinkai automobilis bus tiekiamas su nauju 2 litrų darbo tūrio 150 a.g. opoziciniu benzininiu varikliu. Europos rinkoje šis automobilis debiutuos irgi su visiškai nauju 1,6 litro darbo tūrio benzininiu varikliu. Visose rinkose varikliai bus agregatuojami su penkių pavarų mechanine pavarų dėže, arba, belaipsniu variatoriumi.
Priklausomai nuo pavarų dėžės tipo skirsis ir visų ratų pavaros tipas. Kaip ir ankstesniuose modeliuose, versijos su mechaninėmis dėžėmis bus aprūpintos transmisija su simetriška visų ratų pavara, o variatorių šeimininkams sunkesnėmis sąlygomis talkins elektromechaninės movos.
Dar nėra aiškus kultinių modifikacijų „WRX“ ir „WRX STi“ likimas. Gali būti, kad galingos versijos nuo šiol evoliucionuos kaip atskiri modeliai, neturintys nieko bendra su vis labiau tolstančiais nuo sportiškos ideologijos „Impreza“ modeliais.