Pagaliau oficialiai debiutavo ilgai lauktas „Mini Coupe“. Iš esmės, tai tas pats įprastas „Mini“, tik tapęs dviviečių, su nusklembta galine stogo dalimi ir nuožulnesniu priekiniu stiklu. Ko ne kilmingas kupe?
Variklių gamoje neliko silpniausio variklio, galima rinktis „Cooper“ (122 a.g.), „Cooper S“ (184 a.g.) ir „Jonh Cooper Works“ (211 a.g.) versijas. Jei benzininiai motorai nevilios, kupe bus galima įsigyti ir su 143 a.g. turbodyzeliu.
„Mini Coupe“ turi ir vieną itin praktišką savybę – kadangi automobilyje telpa tik du žmonės, jo kūrėjai galėjo gerokai padidinti bagažinės talpą. „Coupe“ versijoje ji 1,5 karto didesnė, nei įprastame „Mini“. Jau žinoma, kad Vokietijos rinkoje bazinis „Mini Coupe“ kainuos 19550 eurų.
Pagaliau oficialiai debiutavo ilgai lauktas „Mini Coupe“. Gamintojų nuotr.
Pagaliau oficialiai debiutavo ilgai lauktas „Mini Coupe“. Gamintojų nuotr.
Tiesa, „Mini Coupe“ nėra vienintelė šių dienų gamintojo naujiena. Antroji žinia – tai šiek tiek informacijos apie sekančios kartos „Mini“. Jau žinoma, kad naują platformą turėsiantis automobilis debiutuos kitais metais.
Kadangi dabartinis „Mini“ salono erdve nusileidžia „Audi A1“, naujasis modelis šiek tiek ūgtels. Be viso to, neoficialiai užsimenama, kad gali atsirasti ir 5 durų versija.
Baziniai naujojo „Mini“ modeliai gaus trijų cilindrų variklius, kurių galia neturėtų viršyti 150 a.g. „Topinėse“ versijose bus montuojami 1,6 litro darbo tūrio turbovarikliai. Manoma, kad „Jonh Cooper Works“ variklis leis džiaugtis net 223 a.g.
Oficialių naujos kartos „Mini“ vaizdų dar nėra, tačiau susiteminti oficialiai išviešintą, iš gamyklos nutekėjusią ir paparacių užfiksuotą informaciją nusprendė britų leidinio „AutoExpress“ dailininkai.
Jau yra šiek tiek informacijos apie sekančios kartos „Mini“. AutoExpress nuotr.
Jau yra šiek tiek informacijos apie sekančios kartos „Mini“. AutoExpress nuotr.