Po to, kai internete nukentėjo pirmosios nuotraukos ir netgi vaizdo įrašas apie naująjį „Volvo V40“, šiandien, vasario 28 d. pagaliau galime paskelbti oficialią informaciją apie šį modelį. Įdomu tai, kad kitaip nei jo pirmtakai šis modelis yra įvardinamas kaip hečbekas, kuris „premium“ segmente kovos su tokiais konkurentais kaip „Audi A3“ ar 1 serijos BMW.
„Volvo V40“ (nuotr. Gamintojo)
Automobilio ratus suks pirmasis šio švedų kilmės gamintojo dyzelinis variklis, kurio anglies dvideginio emisija sudaro vos 94 g/km. Greta bus visa kolekcija motorų, tokių kaip 245 AG galios turbokompresorinis T5 variklis, su kuriuo V40 nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 6,7 sekundės. Tikslesnių duomenų apie visas modelio komplektacijas „Volvo“ kol kas nepateikia, tačiau oficialiuose pranešimuose tvirtinama, kad visuose automobiliuose bus montuoja „start-stop“ ir stabdymo energijos regeneracijos sistemos, kurios bus siūlomos tiek su mechaninėmis, tiek su automatinėmis transmisijomis.
„Volvo V40“ (nuotr. Gamintojo)
„Volvo“ didžiuojasi savo ilgametėmis tradicijomis rūpinantis automobilio saugumo, todėl natūralu, kad V40 bus aprūpintas visa kolekcija pagalbinių sistemų. Tarp jų bus novatoriška pėsčiųjų stebėjimo sistema su automatiniu stabdymu, taip pat ir įranga padėsianti išvengti avarijos. Tiesa, pastaroji veikia esant greičiams ne didesniems nei 50 km/h.
Naujasis „Volso V40“ pasaulio žiniasklaidos ir eilinės publikos dėmesiui bus pristatytas kovo 6 d. vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje. Serijinę automobilio gamybą pradėti planuojama Ghento linijoje Belgijoje gegužės mėnesį. „Volvo“ tikslas yra parduoti 90 tūkst. automobilių per metus, iš jų – 85 proc. Europoje.