Visai ne paslaptis, kad dabar gaminamas naujasis „Volkswagen Passat“ iš tikrųjų nėra toks jau naujas – jo pagrindu taip ir liko praėjusios kartos modelis. Todėl visai nereikia stebėtis, kad naujos kartos ir „visiškai naujo“ „Passat“ premjera įvyks vos po dviejų metų.
Šiek tiek skurdokos informacijos apie būsimą automobilį atkapstė mūsų kolegos iš prancūzų leidinio „L'Automobile Magazine“. Jie teigia, kad tikėtis stilistinių revoliucijų iš būsimo „Passat“ tikrai nederėtų. Pasak prancūzų šaltinių, naujasis automobilis bus panašus į dabartinį, tačiau techniškai tai jau bus visai naujos kartos, naujos konstrukcijos „Passat“.
Dabar pasigirsta nemažai kritikos dėl „Volkswagen“ konservatyvizmo – naujų šio gamintojų stiliuje drąsių potėpių būna itin nedaug, nauji modeliai stipriai nesiskiria nuo pirmtakų. Tačiau „Volkswagen“ čia galima suprasti – pirkėjus tokia išlaikyta evoliucija tenkina.
2014 metų „Passat“ pagrindu taps nauja koncerno modulinė platforma „MQB“, kurią galima naudoti gaminant visiškai skirtingus modelius. Teigiama, kad nors automobilis atrodys gana konservatyviai (o gal nykokai?), tačiau jis bus vienu iš techniškai tobuliausių segmente. Užsimenama, kad net baziniai 1,4 litro darbo tūrio motorai gaus dviejų cilindrų atjungimo sistemą. Be to, net ir bazinėje komplektacijoje bus ekstrinio stabdymo sistema ir daug kitų inovacijų.