Naujos kartos 1,6 l „SIDI Turbo” (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) varikliai debiutuoja „Opel“ geriausiai parduodamame modelyje „Astra“.
Naujas 125 kW/170 AG variklis, su tiesioginio degalų įpurškimo sistema, dabar bus galimas su visomis „Astra“ versijomis – penkių durų hečbeku, keturių durų sedanu ir „Sports Tourer“ variantu. Naujas agregatas segmente užtikrina didelį sukamąjį momentą net ir esant mažoms variklio apsukoms.
Naujos kartos benzininis variklis vainikuoja agregatų pasiūlą su „Astra” modeliu ir pakeičia anksčiau buvusius 1,6 l „Turbo” variklius. Maksimalus šio variklio sukamasis momentas yra 280 Nm, (50 Nm daugiau nei anksčiau), kuris pasiekiamas esant 1650 aps./min. (ankstesnės kartos: 2200 aps./min.). Šis variklis ne tik galingesnis už pirmtaką – jo sukamasis momentas didesnis 12 proc. nei kitų šio segmento konkurentų, kurių galia yra 150 – 180 AG, įskaitant ir aukštos klasės vokiečių pagamintus modelius.
Tuo tarpu, pagal NEDC (naujasis Europos važiavimo ciklas, angl. New European Driving Cycle) degalų sąnaudos siekia vos 5,9 l/100 km (penkerių durų sedanas), tad „Astra” modelis su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu, sunaudoja 14 proc. mažiau degalų nei pirmtakas.