Jau senokai prie „Chrysler“ vairo prišokę italai iš „Fiat“ užsiėmė įgyvendinti, atrodytų, neįgyvendinamą dalyką – pripratinti amerikonus prie mažų automobilių. Jie juos užjūrio automobilininkams pristato kaip be galo stilingus ir seksualius. Ir ši italų idėja buvo tikrai šauni – „Fiat“ grįžo į Ameriką. Grįžo ne kaip biudžetinių automobilių gamintojas, o kaip europinio stiliaus ambasadorius. Tokiais atvejais triukšmo ir patoso pernelyg mažai nebūna, todėl ekranuose pasirodo vis naujos ir naujos italų automobilių reklamos.
Mes jau pasakojome jums apie ne vieną „Fiat 500“ amerikonišką reklamos kampaniją –„Fiat“ vadai nusprendė, kad stilingam įvaizdžiui pinigų gailėti tikrai neverta ir kvietė ryškiausias žvaigždes. „Fiat“ reklaminiu veidu už Atlanto buvo net pop scenos karalaitė Jennifer Lopez ar aktorius Charlie Sheen. Na o pačios naujausios reklamos tema – imigrantai. Nes kokia gi būtų buvusi Amerika be italų emigrantų. Prie ko čia „Fiat“? Tiesiog pažiūrėkite.