Sekmadienį, balandžio 29 d., iš įgaliotosios „Mini“ atstovės Lietuvoje „Krasta auto“ techninio aptarnavimo centro Vilniuje išriedėjo būrys šiltajam sezonui pasiruošusių spalvingų automobilių. Visi norintys „Mini“ vairuotojai buvo pakviesti į edukacinį, praktinį renginį „Mini Vitaminai“, kurio metu galėjo patys išbandyti jėgas servise ir atlikti būtiniausius savo automobilio paruošimo šiltajam sezonui darbus.
„Įvertinę tai, jog dauguma vairuotojų ne visai žino, kas slepiasi po jų automobilio variklio dangčiu, nusprendėme „Mini“ vairuotojams suteikti galimybę ne tik iš arčiau pamatyti savo automobilį, bet ir patiems stoti į mechaniko vietą bei susipažinti su naujausia serviso technika, kuri daugumai galbūt atrodo šiek tiek mistinė“, ‒ sakė „Krasta auto“ Vilniaus serviso paslaugų skyriaus vadovas Martynas Janėnas.
Mokomasis - pramoginis renginys „Mini“ vairuotojams (nuotr. Organizatorių)
Kiekvienam į renginį „Mini Vitaminai“ atvykusiam vairuotojui ir jo „Mini“ automobiliui buvo paskirta speciali vieta „Krasta auto“ techninio aptarnavimo centre, kur padedant kvalifikuotiems serviso darbuotojams, vairuotojai buvo supažindinami su serviso ypatumais bei taisyklėmis ir mokomi savo automobilio apžiūros.
„Savo automobiliams neabejingi „Mini“ vairuotojai atidžiai klausėsi serviso darbuotojų nurodymų ir su jų bei naujausios diagnostinės įrangos pagalba atliko savo automobilio kompiuterinę diagnostiką, padedančią nustatyti automobilio techninę būklę. Taip pat „Mini“ vairuotojai savo automobiliuose tikrino alyvos kiekį, stabdžių sistemą bei važiuoklę, oro slėgį padangose ir pan.“, – sakė M. Janėnas.
Mokomasis - pramoginis renginys „Mini“ vairuotojams (nuotr. Organizatorių)
Kaip teigia renginyje dalyvavęs klubo „MiniPeople“ narys Jurgis Seika, vairuojantis 2009 m. „Mini Coooper S“, renginio įspūdžiai ir nauda viršijo visus lūkesčius.
„Visų pirma, maloniai nustebino tai, kaip sudėtingos įrangos pilna serviso zona pavirto į jaukią „Mini“ svetainę, kurioje laisvai užteko vietos ir mums, ir mūsų Mini'ukams. Turėjome progą pabendrauti kiek neįprastoje aplinkoje, o visų svarbiausia, pamatėme ir pajutome, kaip veikia šiuolaikiškas automobilių servisas, kodėl ir kiek užtrunka viena ar kita operacija ir kodėl ją būtina atlikti su tam tikrais įrankiais ir ne kaip kitaip“, – sakė J. Seika.
Mokomasis - pramoginis renginys „Mini“ vairuotojams (nuotr. Organizatorių)
Susipažinęs su serviso ypatumais, „Mini Vitaminai“ dalyvis dar kartą įsitikino, jog geriau savo automobilį patikėti šią sritį išmanantiems profesionamas. „Gerai, kad išlaukiau šio renginio, nes vedamas smalsumo ir nežinojimo, jau būčiau padaręs žalos, bandydamas pašalinti vieną mechaninį gedimą savo jėgomis“, – sakė jis.
Anot J. Seikos, kadangi „Mini“ automobilių vairuotojai turi išskirtinį požiūrį į savo automobilius ir jiems skiria kur kas daugiau dėmesio nei kiti vairuotojai savo transporto priemonėms, tokio pobūdžio renginiai yra labai naudingi ir galėtų tapti tradicija.