Šią savaitę, gegužės 20-24 dienomis, Vilniuje vyks tradiciniai „Mercedes-Benz“ mokymai sunkvežimių vairuotojams, logistikos įmonių vadybininkams ir vadovams. Šiuose kasmetiniuose koncerno Daimler AG organizuojamuose mokymuose „Global taining 2014“ vairuotojai bus mokomi kaip sumažinti kuro sąnaudas bei kaip išnaudoti visas sunkvežimio saugos sistemas. Mokymams yra specialiai paruošti „Mercedes-Benz Actros“ sunkvežimiai, kurie sukomplektuoti su pilna, kokia tik įmanoma, įranga ir kuriuose vienu metu galinti sėdėti 7 žmones.
Mokymus ves profesionalūs instruktoriai iš Vokietijos bei visiems „Mercedes-Benz“ sunkvežimių vairuotojams puikiai žinomas „Mercedes-Benz“ sunkvežimiais prekiaujančios įmonės „Silberauto“ instruktorius Darius Varnauskas. Vairuotojai įgis ir teorinių žinių, ir galės įgyti praktinių įgūdžių.
„Silberauto“ krovininių automobilių pardavimo vadovo Pauliaus Kraučiūno teigimu, mokymuose stengiamasi suteikti kuo daugiau žinių. „Teorinėje mokymų dalyje vairuotojams pateikiama aktuali informacija apie naujausius sunkvežimių parametrus, dalinamės įvairiais tyrimais ir rekomendacijomis, kurios leidžia vairuotojui tinkamai naudoti mūsų sunkvežimiais. O kitoje mokymų dalyje visą gautą informaciją išbandysime praktiškai – vairuodami naują „Actros“ sunkvežimį“, - teigia P. Kraučiūnas.
Šiame renginyje bus naudojamas naujausias EURO VI taršos standartus atitinkantis „Mercedes-Benz“ Actros sunkvežimis. Šis modelis pasižymi žemomis kuro sąnaudomis ir labai geru taršos rodikliu. Euro VI versijoje degalų sąnaudos yra maždaug 3 % mažesnės nei ankstesniame modelyje. Taip pat šie varikliai pasižymi ilgaamžiškumu ir techninės priežiūros intervalais iki 150.000 kilometrų.
Naujoji BlueEFFICIENCY Power variklių karta atranda galios ir Euro VI standarto kompromisą. Pirmasis naujųjų variklių šeimos narys Mercedes-Benz OM 471 šešių cilindrų, vienos eilės, variklis išvysto nuo 310 kW (421 AG) iki 375 kW (510 AG) galią. Siekiant patenkinti griežtus Euro VI reikalavimus emisijai, Mercedes-Benz sukūrė sudėtingą išmetamųjų dujų kontrolės sistemą, kurią sudaro SCR technologija su AdBlue be suspausto oro įpurškimo, aušinamas išmetamųjų dujų recirkuliacija (EGR) ir kietųjų dalelių filtru.