Šios akimirkos dauguma automobilių entuziastų laukė jau gerą pusmetį. Iki šiol matėme maskuote dengtus bandomuosius modelius, oficialias interjero nuotraukas, galiausiai netgi sužinojome ir apie jo hibridinę jėgainę bei išvystomą maksimalią jos galią.
Pagaliau galime pasimėgauti ir oficialiomis išorės dizaino nuotraukomis, kurias net be kilusio ažiotažo ir patys galėtume įvardinti kaip tikras. Neskaitant spalvos, taip pat atkreipiame dėmesį į anglies pluošto „McLaren P1“ oro įsiurbimo angas priekinio buferio šonuose, standartinėmis padangomis ir tankesnį tinklelį automobilio gale – visus šiuos bruožus gamintojo atstovas įvardino privataus modelio pristatyme Niurjoke gruodžio mėnesį.
„McLaren“ taip pat skelbia, kad P1 hibridinę jėgainę sudaro viduryje montuojamas dviem turbinomis aprūpintas 3,8 litro darbo tūrio V8 tipo variklis ir elektros motoras. Bendra sistemos galia siekia 903 AG, o sukimo momentas – 900 Nm. Visa trauka per dviejų sankabų transmisiją perduodama galiniams ratams. Dėl pritaikytos hibridinės jėgainės anglies dvideginio emisija neviršys 200 g/km.
Įdomu tai, kad šis hiperautomobilis gali veikti ir ekologišku elektriniu rėžimu. Gamintojas skelbia, kad važiuojant mieste vidutiniu 50 km/h greičiu P1 gali nuvažiuoti 20 km varomas vien elektra.
Dinaminė charakteristika kol kas pateikia „apytiksliai“, pavyzdžiui, skelbiamas įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/h trukmė bus mažiau nei trys sekundės, pagreitėjimas nuo 0 iki 200 km/h truks mažiau nei 7 sekundes, o įspūdingas sprintas nuo 0 iki 300 km/h – ne daugiau kaip 17 sekundžių. Maksimalus automobilio greitis elektronikos bus ribojamas iki 350 km/h.
Siekiant išlaikyti superautomobilio išskirtinumą gamyba bus apribota iki 375 egzempliorių, kiekvienas iš jų kainuos mažiausiai 866 tūkst. svarų (3,5 mln. litų).