Paryžiaus automobilių parodoje „Maserati“ pristatys ultimatyviausią savo kabrioletą „Maserati GranCabrio MC“. Agresyvi „MC“ versija 48 milimetrais ilgesnė už įprastus „GranCabrio“ ar „GranCabrio Sport“. „GrandCabrio MC“ vizualiai atskirti bus galima pagal agresyvius bamperius, galinį difuzorių ir naujo dizaino ratų diskus.
Paryžiuje „Maserati“ pristatys ultimatyviausią savo kabrioletą „Maserati GranCabrio MC“. (nuotr. Gamintojo)
Dabar apie pačią koncepciją. Raidžių „MC“ deriniu „Maserati“ žymi trekinėms versijoms idėjiškai artimiausius bendrojo naudojimo keliams skirtus automobilius. „MC“ – tai Maserati Corse, suprask lenktyninis. Tiesa, šiame kabriolete daugiau „Gran Turismo“ idėjų, o ne Corse. Nei čia stabdžiai „Brembo“ su keramika, nei saugos karkasas yra, nei krėslai su keturtaškiais diržais. Tiesa, agresyvūs aerodinaminiai komponentai važiuojant 140 km/h greičiu padidina prispaudimą prie kelio 10 proc. priekyje ir 25 proc. gale. Na, dar 100 kilogramų mažesnis svoris. Štai ir visi pokyčiai. Tiesa, praeiviai tikrai turėtų įvertinti puikius naujo dizaino 20 colių ratus.
Paryžiuje „Maserati“ pristatys ultimatyviausią savo kabrioletą „Maserati GranCabrio MC“. (nuotr. Gamintojo)
Automobilio ratus čia suka 4,7 litro darbo tūrio 460 a.g. V8, kurio sukimo momentas siekia 520 Nm. Iki 100 kilometrų per valandą greičio kabrioletas spurtuoja per 4,9 sek., o maksimalus automobilio greitis apribotas ties 289 kilometrų per valandą riba.