Pusės amžiaus veiklos jubiliejų mininti kompanija „Lamborghini“ šia proga pristatė efektingą koncepcinį automobilį „Lamborghini Egoista“. Tai drąsaus dizaino vienvietis superautomobilis, jo stilių kūrė „Volkswagen“ grupės (priminsime, kad „Lamborghini“ priklauso vokiečių „Volkswagen“ koncernui) dizaineriai Alessandro Dambrosio (automobilio išorė) ir Stefan Sielaff (interjeras).
Automobilis aprūpintas 5,2 litro darbo tūrio benzininiu V10 tipo varikliu, kurio galia siekia 600 a.g. Daugiau jokių techninių detalių italai neskelbia. Žinoma tik tai, kad „Egosita“ sumontuotas toks pats motoras, kaip ir „Gallardo“ modelyje, tiesa, serijiniame automobilyje jo galia yra šiek tiek mažesnė – 560 a.g.
Kapsulė, kurioje sėdi „Lamborghini Egoista“ vairuotojas, pagaminta iš anglies pluošto ir aliuminio. Kaip teigia „Volkswagen“ vyriausiasis dizaineris Valteris da Silva, „tai yra savotiška išgyvenimo kapsulė, sauganti ir izoliuojantį automobilio vairuotoją nuo bet kokio išorės poveikio".
Tiesa, išlipti ar įlipti „Egoista“ vairuotojui nėra visai paprasta. Tam reikia pakelti stiklinį dangtį, nuimti vairą, atsisėsti ant kėbulo krašto ir tuomet permesti kojas per platų automobilio šoną.
Šiuo metu nei vokiečiai, nei italai nieko nekalba apie galimą „Lamborghini Egoista“ serijinę gamybą.