Alternatyvi arba pakeista istorija, vadinamoji „kas būtų, jeigu būtų“ prielaida yra ganėtinai populiari tiek istorinės, tiek ir mokslinės fantastikos žanruose. Analogiškai galima pasvarstyti ir apie tai, kaip dabar atrodytų 3 serijos BMW stilius, jei šis modelis būtų evoliucionavęs E30 kėbulo pavidalu, nebūtų sulaukęs E36 kartos ir kitų pakeitimų. Minėtas modelis buvo gaminamas nuo 1982 iki 1990 m., nors kai kurie variantai, pavyzdžiui, universalas išgyveno šiek tiek ilgiau.
„TM concept30“ (nuotr. Gamintojo)
Kaip tiks toks klausimas kilo automobilių perdarymo specialistams vengrų „TMCars“ kompanijoje. Atsakymas, kurį jie paruošė markės gerbėjams pavadintas „TM concept30“ E30 kartos 3 serijos modelio, šiais metais švenčiančio savo 30-etį, garbei. Įdomu tai, kad šis konceptas yra gerokai daugiau kompiuterinis dizaino eskizas, mat „TMCars“ taip įsivaizduoja išorės dizaino perdarymo komplektą, kuriuos galima pakeisti bet kurio iki šių dienų išlikusio E30 serijos modelio stilių.
„TM concept30“ (nuotr. Gamintojo)
Kompanijos atstovai tvirtina, kad „convept30“ išlaikytos trys svarbiausios E30 „charakterio“ linijos, įskaitant „pečių juostą, kuri prasideda ties priekiniais žibintai ir kėbulo šonais tęsiasi iki pat galinių. Taip pat linija apatinėje kėbulo dalyje sujungianti oro įsiurbimo angas priekyje su išmetimo sistemos antgaliai ir taip pat plati juosta tarp jų, formuojanti priekinį ir galinį buferį ir rėmina abu šonus griežtoku stiliumi.“
„TM concept30“ (nuotr. Gamintojo)
Kaip tvirtina „TMCars“ atstovai, „concept30“ buvo sukurtas visų pirma galvojant apie modelio gamybą ribota serija. Perdarymo komplektą sudaro 12 detalių, kurios pakeičia esamas dalis arba yra tvirtinamos ant viršaus prie bet kurio E30 kupė kėbulo. Anot vengrų perdarymo specialistų, tai yra lengviausias būdas suteikti modeliui modernią išvaizdą.
„TM concept30“ (nuotr. Gamintojo)
E30 gali rinktis vieną iš trijų siūlomų dizaino variantų. Gatvėms skirtoje versijoje išlieka standartinio modelio stiklai ir stogas, tačiau ratų ratų arkos yra šiek tiek perdarytos tam, kad su originalia važiuokle būtų komplektuojami šiek tiek platesni ratai.
Savo ruožtu sportinė versija išlaiko gamyklinius stiklus, tačiau galiniai statramsčiai yra platesni, panašiai kaip pirmos kartos M3 modelyje. Ratų arkos norint sumontuoti kitokią pakabą ir gerokai didesnio skersmens ratus gali būti visiškai perdarytos.
„TM concept30“ (nuotr. Gamintojo)
Bendri abiems versijoms bruožai yra klasikinius apvalius pakeitę dvigubų trapecijų formos šviesos diodų priekiniai ir galiniai žibintai. Bene labiausiai buvo pakeistas automobilio priekis, kuris tapo gerokai agresyvesnis ir dabar primena charakteringą markei „ryklio nosį“. Radiatoriaus groteles pakeitė atlasinio atspalvio juodo plastiko intarpai.
„TMCars“ tvirtna, kad abi versijos atitinka Europoje galiojančius reikalavimus bendro naudojimo keliais važiuojantiems automobiliams. Ar vengrų kompanija ryšis įgyvendinti savo garsius pažadus ir imsis „concept30“ serijinės gamybos priklausys nuo to, kaip į šį projektą reaguos potencialūs klientai.