Europiečiams sunku suprasti rytų kultūrą. Automobilinius rytų šalių inžinierių polėkius suprasti kartais irgi nėra taip paprasta. Kam būtų kilusi mintis „sukryžminti“ praktiškai tobulą „Nissan GT-R“ su vos ne vaikiško žavesio kupinu miesto visureigiu „Nissan Juke“. Tačiau japonai tai padarė ir „Juke-R“ galima vadinti pačiu greičiausiu šio pasaulio miesto visureigiu. Tai automobilis tikriems vertintojams. O tokie yra britai. Būtent šiose salose visokie radikalūs „sportininkai“ ir visa kita egzotika yra paklausiausi Europoje. Pasigrožėkite, kaip kanoninį „Nissan GT-R“ ir „Juke-R“ lenktynių trasoje lygina „AutoExpress“ ekspertai.
Ultimatyvus „Juke-R", pasak „Nissan“ specialistų, yra savotiška galimybių studija. Japonai čia į nerūpestingą išvaizdaus miesto visureigio rūbą sukišo kultinio ir ultimatyvaus automobilio „Nissan GT-R“ techniką. „Juke-R“ galimybės solidžios – iki 100 km/h šis automobilis įsibėgėja per 3,7 sek, o maksimalus jo greitis siekia 257 kilometrus per valandą.
Visus keturis automobilio ratus dabar suka 485 a.g. V6 tipo motoras su dvejomis turbinomis, „gudri“ visų ratų pavara, įspūdingi stabdžiai ir pakaba irgi yra kaip „GT-R“ automobilyje. Kitaip atrodo ir kėbulas – didžiuliai ratai, žemesnė „stovėsena“, saugos lankai viduje ir agresyvūs aerodinaminiai elementai išorėje automobilį iš miesto stileivos pavertė tikru kovotoju. Be viso to automobilis maždaug 400 kg lengvesnis už serijinį „Juke“.
„Nissan“ nesiruošia gaminti „Juke-R“. Automobilių sporto įrangą gaminanti kompanija „RML“, konsultuojama „Nissan“ techninio centro („NTC-E“) per 22 savaite pagamino du „Juke-R“ prototipus. Pasigrožėkite.