Siūlome jums dieną pradėti nuo trumpos ekskursijos į „Porsche“ muziejų – šis trumpas, vos kelių minučių filmukas supažindins jus su lenktynių trasoms skirta klasikinio „Porsche 911“ versija pažymėta gana keistu radžių deriniu „RSR“.
„Porsche 911 RSR“ – visų dabartinių lenktyninių „911“ modelio versijų protėvis. Praėjusio amžiaus 70-ųjų pradžioje šis automobilis debiutavo Floridoje vykusiose 24 valandų Daytonos lenktynėse, ten privati Gregg/Haywood komandą „911 RSR“ priešpastatė „Ferrari“, „Matra“ ir „Mirage-Ford“ prototipams. „Porsche 911 RSR“ tuomet nušluostė nosį tituluotiems varžovams ir ilgam tapo vertinamu ir pavojingu priešininku.
Beje, „RSR“ svėrė tik 900 kilogramų, o iš 2,8 litro darbo tūrio šešių cilindrų opozicinio motoro vokiečių inžinieriai išspaudė 300 a.g (vėlesnio 3 litrų darbo tūrio variklio galia išaugo iki 310 a.g.). Vien pirmais metais „911 RSR“ laimėjo tris tarptautinius ir septynis nacionalinius čempionatus.