Ženevos automobilių parodoje be didelio triukšmo debiutavo ir Europos rinkai skirtas japonų hečbekas „Subaru Impreza“. Pasaulinė šios kartos automobilio premjera buvo minėta vos ne prieš metus, tačiau „Impreza“ kelionė iki Europos ilgokai užtruko.
Europos rinkoje bazinė „Subaru Impreza“ versija pristatoma su nauju 114 a.g. opoziciniu varikliu. Japonų kompanijos inžinieriai akcentuoja, kad naujasis variklis bus taupiausias iš kompanijos „opozitų“. Sukimo momentas ratams bus perduodamas per 5 pavarų mechaninę dėžę, arba, „Lineartronic“ variatorių.
Ženevos automobilių parodoje be didelio triukšmo debiutavo ir Europos rinkai skirtas japonų hečbekas „Subaru Impreza“. (nuotr. Gamintojo)
Tačiau pati didžiausia naujiena yra ta, kad bazinėje „Impreza“ versijoje visų ratų pavaros neliks. Visų ratų pavara buvo šios markės automobilių simbolių. Tiesa, buvo „Subaru“ automobilių, ,kurių motorai suko tik vienos ašies ratus. Tai buvo japonų rinkai skirti „key-car“ kategorijos atstovai „Vivio“, kompaktiški vėlesnių laikų „Justy“ (vėlesni, su „Suzuki Swift“ kėbulu), ar japonų rinkai skirti „Opel“ kolonai su „Subaru“ ženklu. Bet, kad Europos rinkai būtų siūlomas normalaus dydžio „Subaru“ be visų ratų pavaros - to dar nebuvo. Tai, panašu, praneša apie kertinių kompanijos vertybių pokyčius ir rinkos strategijos kaitą.
Ženevos automobilių parodoje be didelio triukšmo debiutavo ir Europos rinkai skirtas japonų hečbekas „Subaru Impreza“. (nuotr. Gamintojo)