Nepaisant automobilių rinkose vis dar juntamo ekonomikos sunkmečio sąlygoto neapibrėžtumo, „Audi“ koncernas kryptingai įgyvendina pernai paskelbtą plėtros strategiją, kuriai skiria milžiniškas lėšas. Iki 2016 metų į gamybą planuojama investuoti net 13 milijardų eurų.
Didžioji šių investicijų dalis skirta naujų gaminių ir technologijų kūrimui bei gamyklų statybai. Iš minėtos sumos beveik 8 milijardai eurų bus investuoti į Vokietijos „Audi“ gamyklas, esančias Ingolštato ir Nekaro Ulmo miestuose. „Mūsų plėtros strategijos įgyvendinimui reikalingos didžiulės pinigų sumos. Per šį laikotarpį į naujų gaminių ir technologijų kūrimą kasmet planuojame investuoti po 2 milijardus eurų“, - sako „Audi AG“ vyriausiasis finansų direktorius Axelis Strotbekas.
Iki 2016 metų pabaigos į gaminių asortimento atnaujinimą ir prioritetinių gamybos sričių (įskaitant lengvo lydinio mazgų, detalių kūrimą bei gamybą, elektromobilių kūrimą ir gamybą, o taip pat vis efektyvesnių vidaus degimo variklių kūrimą) „Audi“ investuos daugiau nei 10,5 milijardo eurų.
Beveik 8 milijardai eurų bus investuota į Ingolštate ir Nekaro Ulme esančias „Audi“ gamyklas. Be to 2013 metais bus baigta Vengrijoje, Gioro mieste esančios „Audi“ gamyklos, plėtra. Čia pradės veikti nauji kėbulų gamybos, presavimo ir dažymo cechai.
Audi aktyvią plėtrą vykdo ir Kinijoje. 2014 metų pradžioje automobilių gamyba prasidės naujoje Fošano mieste statomoje gamykloje. 2016 metais planuojama pradėti gamybą ir Meksikoje, San Chosė Čiapos mieste jau dabar kylančioje gamykloje.
Ambicingoji „Audi“ plėtros strategija vadinasi „2020“. Taigi, 2016 metai – tik vieno iš etapų pabaiga. Pagal šią plėtros strategiją 2020 metais Audi planuoja gaminti per du milijonus automobilių per metus ir tapti didžiausia pasaulyje „premium“ segmento marke. Tikimasi, kad naujovės, kurių kūrimui ir diegimui skiriamos milžiniškos lėšos, ne tik padės pritraukti daugiau klientų, bet ir toliau formuos neprilygstamą markės įvaizdį.