Europinis „Honda“ perdirbėjo „Mugen“ padalinys prie „Honda CR-Z Mugen“ padirbėjo dar vasarą. Tačiau tik dabar išaiškėjo visi techniniai niuansai, pardavimų pradžios data ir kainos.
„Mugen“ atstovai tikina, kad perdirbto automobilio parametrai nenusileidžia kompanijos „Type R“ tipo modifikacijoms, tačiau CO2 emisija nepakito. „Mugen“ publika padidino 1,5 litro darbo tūrio benzininio variklio galią ir sukimo momentą, perdirbtas „CR-Z“ gavo standesnę pakabą ir galingesnius stabdžius. Kad visi iš tolo suprastų „Mugen“ perdirbto hibrido ambicijas, automobilis gavo agresyvų kėbulo apdailos komplektą. Tiuningo kompanijos atstovai pabrėžia, kad jie visai nesikėsino į pačią „hibridinę“ automobilio koncepciją.
Tai Didžiosios Britanijos vairavimo gurmanams skirtas hibridas. Jo galia padidėjo nuo 122 a.g. standartinėje mašinoje, iki 180 a.g. po „Mugen“ operacijų. Sprendimas – mechaninis kompresorius su elektrine pavara. Įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka 6,1 sek., maksimalus greitis siekia 210 km/h.
Honda CR-Z Mugen“ pardavimai britų salose prasidės pačioje kitų metų pradžioje. (nuotr. Gamintojo)
„Mes tiesiog norėjome pagerinti dinamines „CR-Z“ charakteristikas. Tai puikiai valdomas automobilis, o mes jį padarėme dar geresniu. O elektros variklis ir toliau išlieka itin svarbia dalimi, kuri padeda pagerinti ne tik dinaminius, bet ir kuro sąnaudų parametrus.“ – taip žurnalistams sakė europinio „Mugen“ padalinio viceprezidentas Hiro Toyoda.
„Honda CR-Z Mugen“ pardavimai britų salose prasidės pačioje kitų metų pradžioje. Pažymėtina, kad „Mugen“ pasistengė išlaikyti ir humanišką kainą – patobulintas sportiškas hibridas kainuos 23 000 svarų, tuo tarpu brangiausias gamyklinis „CR-Z“ kainuoja tik 3 tūkstančiais mažiau.
Honda CR-Z Mugen“ pardavimai britų salose prasidės pačioje kitų metų pradžioje. (nuotr. Gamintojo)