„Opel Astra“ gretas papildė nauja itin galinga versija su keturių cilindrų 2,0 l „BiTurbo“ 195 AG galios ir 400 Nm sukimo momento dyzeliu motoru. Ši versija bus galima trijų kėbulo tipų: penkerių durų hečbekas, GTC kupė ir „Sports Tourer“ universalas. Penkerių durų „Astra BiTurbo CDTI“ pasiekia 226 km/h maksimalų greitį, todėl ji yra pati greičiausia visų laikų dyzelinė „Astra“ („Sports Tourer“ – 222 km/h, GTC – 223 km/h).
„Opel Astra BiTurbo“ gama (nuotr. Gamintojo)
Gamintojo duomenimis, su degalus padedančia taupyti įranga „Start/Stop", kuri į visus „Astra BiTurbo" modelius montuojama standartiškai, GTC versija sunaudoja 4,9 l/100km, („Sports Tourer“ ir penkerių durų versijos – 5,1 l/100km). GTC anglies dvideginio tarša yra 129 g/km (hečbeko ir universalo versijose – 134 g/km).
Moderni, nuoseklaus darbo „BiTurbo“ technologija, kuri 2012 metų pradžioje debiutavo „Opel“ flagmane „Insignia“, dabar bus galima ir „Astra“ modelių gretose su 195 AG agregatu bei dviguba variklio aušinimo sistema. Naujas efektyvias ir galingas dyzelines „Astra“ versijas bus galima užsisakyti jau šį rudenį, o prekybos salonuose pasirodys metų pabaigoje.
„Opel Astra BiTurbo“ variklis (nuotr. Gamintojo)
Priklausomai nuo „Astra BiTurbo“ keturių cilindrų dyzelinio variklio apkrovos, dvi skirtingo dydžio turbinos dirba atskirai arba kartu. Mažesnė turbina greitai akceleruoja esant mažesniam greičiui. Esant tik 1250 aps./min, vairuotojas jau gali važiuoti naudodamasis 320 Nm sukamuoju momentu, tai yra 80 proc. viso sukamojo momento, o esant 1750 aps./min – 2500 aps./min., maksimalus sukamasis momentas pasiekia 400 Nm.
Varikliui dirbant vidutinių apsukų režimu, abi turbinos veikia kartu: iš pradžių didesnioji turbina suslegia įeinantį orą, o po to mažesnioji jo slėgį padidina. Apsauginis vožtuvas kontroliuoja, kad dalis išmetamųjų dujų keliautų į didesniąją turbiną. Esant didesnėms apsukoms (per 3000 aps./min), visos degimo dujos keliauja į didesniąją turbiną, taip garantuojamas tolygus galios tiekimas esant didesniam greičiui.
„Opel Astra BiTurbo“ (nuotr. Gamintojo)
Papildomas mažas tarpinis oro aušintuvas, kurio darbas susietas tik su mažesne turbina, esant mažoms apsukoms užtikrina mažesnį oro srauto patekimą į variklio degimo kamerą. Esant vidutinėms variklio apsukoms, didesnė ir galingesnė turbina pradeda veikti aktyviau, o didesnis oro srautas aušinamas didesniojo aušintuvo.
„Astra“ variklio skyriaus išdėstymas kitoks nei „Insignia", todėl inžinieriai priėmė sprendimą viduje tarpinį oro aušintuvo modulį padalinti į didesnį ir mažesnį. „Insignia BiTurbo“ variklio aušintuvai sumontuoti skirtinguose vietose.
„Opel Astra GTC BiTurbo“ (nuotr. Gamintojo)
„Astra BiTurbo“ važiavimo dinamiką pagerino patobulintos įvorės, pažeminta važiuoklė, standesnės spyruoklės bei modifikuota galinė ašis. Dinaminėmis važiavimo savybėmis pasižyminčio „Astra“ modelio klientai papildomai gali užsisakyti išmanią mechatroninę „FlexRide“ važiuoklės sistemą, kuri automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų bei siūlo tris skirtingus važiavimo režimus: subalansuotą „Standard“, komfortišką „Tour“ ir aktyvesnį „Sport“.