Vasarą vienas iš „Mercedes AMG Petronas“ komandos vairuotojų Nico Rosbergas metė iššūkį geriausiems pasaulio sportininkams siūlydamas jiems pagerinti viename iš „Formulės 1“ simuliatorių garsiojoje Monzos trasoje Italijoje pasiektą įveikimo laiką. Paskatinimas varžovams – vėliau geriausias iš jų savo jėgas galės išbandyti ir realybėje.
N. Rosbergo pasiektas laikas buvo 1 min 21.05 s, tačiau jį pribloškė tarptautinio futbolo žvaigždės Sergio Aguero laikas – 1 min 22.58 s, dėl kurio argentiniečių talentas atsidūrė pirmoje iššūkį priėmusių sportininkų sąrašo vietoje.
Tokio pasiekimo rezultatas – S. Aguero buvo atgabentas į Doningtono trasą Didžiojoje Britanijoje ir po 3trumpų N. Rosbergo apmokymų įsodintas į lenktynėms paruoštą „Mercedes-Benz C63 AG“. Vėliau argentinietis įveikė keletą itin greitų ratų, kuriuos pagal oficialią šių varžybų idėją turėjo pagerinti „Formulės 1“ pilotas.
Visgi šio iššūkio kulminacija tapo demonstracinis N. Rosbergo važiavimas su „Mercedes-Benz“ DMT serijoms lenktynių bolidu, kuriame S. Aguero teko įsitaisyti keleivio sėdynėje. Natūralu, kad prastesnis trasos įveikimo laikas realybėje būtų didžiulis smūgis piloro reputacijai ir turbūt dėl šios priežasties šis sumanymas šiek tiek kvepia apgaule.
Netgi pats šios reklaminės kampanijos klipo scenarijus nėra itin kokybiškas, tačiau mums labai patiko idėja ir tikimės artimiausioje ateityje išvysti profesionalesnį jos įgyvendinimą. Kol kas siūlome jums pažiūrėti, kai atrodė „Mercedes-Benz AMG Petronas“ rinkodaros specialistų parengtas bandymas: