Jau pasakojome jums, kad Prancūzijos valdžia uždraudė šalyje pardavinėti naujausius „Mercedes-Benz“ automobilius. Tokio sprendimo motyvas – šių vokiečių automobilių kondicionieriuose naudojamas aušinimo skystis išskiria pernelyg daug šiltnamio efektą sukeliančių dujų. Iš pradžių atrodė, kad šį konfliktą pusėms pavyks užglaistyti per keletą dienų, tačiau dabar prancūzus palaikė ir ES oficiozai – gali būti, kad „Mercedes-Benz“ prekybos draudimas išsiplės ir visos ES teritorijoje.
Kuruojantis pramonę ir verslą eurokomisaras Antonio Tojani patvirtino, kad dėl šios priežasties dalis „Mercedes-Benz“ modelių bus uždrausti pardavinėti visoje Europoje. Juo labiau, kad ES pareigūnai dabar patvirtino Paryžiaus klerkų uždėto embargo teisėtumą.
Nuo šių metų pradžios Europos Sąjungos normos reikalauja, kad automobilių gamintojai naudotų šaldančią medžiagą „HFO-1234yf“, kuri gerokai mažiau kenkia aplinkai. Tačiau „Mercedes-Benz“ vis dar naudoja senesnę medžiagą „R134a“. Vokiečiai teigia, kad naujas komponentas „HFO-1234yf” nėra saugus – jei tikėtume „Daimler“ atliktais tyrimais, naujoji kondicionierių aušinimo medžiaga gali užsidegti, tad avarijos metu gali kilti net sprogimo pavojus. „HFO-1234yf” gamintojai neigia „Mercedes-Benz“ kaltinimus.
Vokiečių koncernas tikina, kad dabar ieško savų alternatyvų nesaugiai aušinimo medžiagai – „Mercedes-Benz“ jau dabar bando automobilių kondicionavimo sistemas su angliarūgšte.