Susiraizgę elektros kabeliai greitai gali tapti atgyvena, nes vis daugiau gamintojų atranda bevieles technologijas. Štai ir Mercedes inžinieriai žada per artimiausius dvejus metus rinkai pristatyti Pakraunamus hibridinius ir elektrinius Mercedes Benz automobilius, kuriems visai nereikės jokių laidų. Jų akumuliatoriai bus pakraunami bevielėse pakrovimo stotelėse.
Jau paruoštas ir demonstracinis toks automobilis – tai būsimas plug-in hibridinis Mercedes-Benz S klasės automobilis.
Sistemos pakrovimo platforma po žeme yra sujungta su elektros šaltiniu, gali stovėti automobilio savininko namuose ar automobilių stovėjimo aikštelėje. Automobilis priekine savo dalimi turi užvažiuoti ant šios platformos ir jo akumuliatoriai automatiškai pradės krautis indukcijos būdu. Konstruktoriai sako, kad toks akumuliatoriaus pakrovimo būdas savo efektyvumu visai nesiskiria nuo mums įprasto laidinio krovimo ir S klasės hibridinio modelio akumuliatoriai gali būti visiškai pakrauti vos per dvi valandas.
Pakrovimo platforma, pajutusi, kad artėja tokia akumuliatorių pakrovimo sistema aprūpintas automobilis, pati pradeda šviesti, taip palengvindama automobilio vairuotojui manevravimą, o automobilio centrinėje konsolėje ant ekrano užsižiebia dvi geltonos linijos, kurios rodo realią bei sufleruoja teisingą automobilio trajektoriją, kad jis galėtų užvažiuoti ant pakrovimo platformos. Ant jos užvažiavus ekrane rodyklės tampa žalios ir automatiškai pradedamas akumuliatorių krovimas.
Mercedes žada, kad ši technologija yra visiškai saugi ir niekas, užlipęs ant platformos, nebus iškeptas tarsi mikrobangų krosnelėje. Tiesa, kūrėjai dar turi susitvarkyti su keletu tokios technologijos trūkumu pavyzdžiui, aukšti padidinto pravažumo automobiliai yra pernelyg toli nuo žemės ir jų akumuliatorių taip krauti neįmanoma. Dėl to vokiečiai planuoja būsimus visureigius su tokia technologija aprūpinti pneumatine pakaba. Tokio automobilio priekinė pakaba užvažiavus ant platformos turėtų automatiškai nusileisti, kad akumuliatoriai galėtų būti efektyviai pakraunami.
Šią technologiją nuo pat pradžių Mercedes kuria pasitardami su konkurentais iš BMW stovyklos, kad vos ją pristačius rinkoje ji galėtų būti unifikuojama ir su BMW elektromobiliais, tokiais kaip BMW i3.