„Cadillac“ Detroite pristatė naują gana kompaktišką sedaną „ATS“. Teigiama, kad automobilis konkuruos su tokiais žanro klasikais, kaip trečios serijos „BMW“ ir „Mercedes-Benz C-class“. Ir konkuruos ne tik Jungtinėse Valstijose, bet ir Europoje.
„Cadillac ATS“ bus vos keliais centimetrais didesnis nei europiniai konkurentai, tačiau bazė bus praktiškai tokia pati. Analogiška ir konstrukcija – tai klasikinės komponuotės automobilis su idealiu (50:50) svorio paskirstymu tarp ašių, priekyje „McPherson“ pakaba, o gale – penkių svirčių. Kaip papildomą įrangą bus galima užsisakyti ir adaptyvius amortizatorius, galingiausiose versijose bus ir užsiblokuojantis diferencialas.
„Cadillac“ Detroite pristatė sedaną „ATS“, kuris konkuruos su europiniais šio žanro klasikais. (nuotr. Gamintojo)
Iš pradžių bus trys varikliai. Tai keturių cilindrų atmosferinis 2,5 litro darbo tūrio 200 a.g. variklis, dvilitris 270 a.g. turbomotoras ir 3,6 litro darbo tūrio 318 a.g. V6. Europos rinkoje automobilis bus siūlomas ir su dyzeliniu varikliu, tačiau koks tai bus motoras amerikonai dar neatskleidžia.
Šiek tiek vėliau turėtų atsirasti „ATS“ versija su visų ratų pavara ir griežtoji modifikacija „ATS-V“, kuri bus aprūpinta maždaug 380 a.g. šešių cilindrų varikliu su dvejomis turbinomis.
„Cadillac“ Detroite pristatė sedaną „ATS“, kuris konkuruos su europiniais šio žanro klasikais. (nuotr. Gamintojo)
Kovoti dėl išrankių šio segmento automobilių pirkėjų amerikonams padės gausi automobilio įranga. Visų pirma automobilyje bus balsu valdoma ir 5,7 colių įstrižainės itin raiškiu „multitouch“ ekranu aprūpinta „Cadillac User Experience" multimedijų sistema. Taip pat automobilyje bus gausu ir novatoriškos saugumo įrangos. Tai adaptyvus autopilotas, nematomų zonų sekimo sistema, radarais ir kameromis ginkluota avarijų prevencijos sistema.
Jungtinėse Valstijose pirkėjai „Cadillac ATS“ įsigyti galės jau po mėnesio. Tuo tarpu automobilio debiuto Europoje data dar nėra paskelbta.