Vokiečių miesto (o gal geriau derėtų sakyti greitkelių) visureigis „BMW X3“ nuo pat pirmos kartos debiuto 2003 metais buvo aprūpinamas visų ratų pavara. Tačiau dabar bavarai nusprendė, kad galimybė su tokiu automobiliu vėžintis po simbolišką bekelę vilioja toli gražu ne kiekvieną „BMW X3“ pirkėją.
„BMW X3“ modifikacijų gamoje jau šė rudenį turėgtų pasirodyti nauja versija. Tarp dabar gaminamų „X3“ silpniausios versijos turi bent 184 a.g. variklius, tačiau šį rudenį pasirodys modifikacija su dvilitriu 143 a.g. dyzeliu. O įdomiausia tai, kad variklis šiame automobilyje suks tik galinės ašies ratus.
Oficialus „BMW“ atstovų paaiškinimas toks – žmonės ieško taupesnių ir mažiau aplinką teršiančių automobilių. Na o iš tikrųjų galima pasakyti taip, kad norinčių mokėti už galingas versijas mažėja. Na o visų ratų pavara reikalinga tikrai ne visiems.
„BMW X3 18d“ dinamika yra gana kukli – iki 100 kilometrų per valandą toks automobilis įsibėgėja per 9,9 sek. Tiesa, važiuojant miesto rėžimu šiam automobiliui užtenka 5,1 litro dyzelino.