Jei tikėti gandais iš „BMW“, bavarai gana rimtai svarsto apie septintos serijos versiją su „M“ raidele. Tokių versijų nebuvo per visą „BMW“ istoriją, kadangi ekstremaliausių „M“ simboliu žymėtų automobilių koncepcija visiškai kitokia, nei solidžių septintos serijos sedanų. Tačiau gali būti, kad ir didžiausi „BMW“ modeliai jau netolimoje ateityje galės pasipuošti „M“ raidele.
Esmė ta, kad visi pagrindiniai konkurentai gali pasiūlyti sportiškais prieskoniais pagardintus didelius reprezentacinius automobilius. Štai „Audi“ turi „S8“, o „Mercedes-Benz“ padalinys „AMG“ siūlo 630 a.g. „S-class“. Tiesa, galingiausias „BMW 760i“ variklio galia siekia 544 a.g. Tai yra daugiau nei 520 „Audi S8“ arklio galių. Tačiau marketingo ir įvaizdžio formavimo specialistams tai nėra koziris – pasirodo, dauguma potencialių pirkėjų „BMW 760i“ vertina kaip „įprastą“ automobilį, o ne kaip topinę versiją. Būtent dėl įvaizdžio ir pozicionavimo septintos serijos sedanų modifikacijų gamą ir galvojama papildyti „M“ versija.
Jei tokia versija būtų palaiminta kompanijos vadovybės, „BMW M7“ variklio galia siektų apie 650 a.g. Na o pagrindiniai tokių automobilių pirkėjai būtų ne europiečiai, o kinai ir Artimųjų Rytų gyventojai.