Architektūros magistro studijas Belgijoje baigiantis Fredericas Louisas pateikė savo viziją, kaip galėtų atrodyti legendinės B grupės ralio bolidu virtęs „Audi RS7 Sportback“ hečbekas.
Įkvėptas šią savaitę Detroite pristatyto galingo RS7 modelio menininkas žadina prisiminimus apie B grupės ralio monstrų dienas devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, kuomet penkių cilindrų, 2,1 litro variklio varomas „Quattro S1“ grumėsi su tokiais bolidais kaip „Lancia Delta S4“ ar „Renault R5 Turbo“.
Primename, kad RS7 sumontuotas dviem turbokompresoriais aprūpintas V8 tipo 4,0 litrų benzininis variklis, kurio maksimali galia siekia 560 AG, o didžiausias sukimo momentas – 700 Nm. Per „quattro“ keturių varovų ratų sistemą ir aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę perduodama trauka leidžia „Sportback“ hečbekui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 3,9 sekundės ir pasiekti maksimalų 305 km/h greitį.