Panašu, „Toyota“ pažadai dalyvauti Le Mano maratone su hibridiniu bolidu, ne juokais supykdė „Audi“ – vokiečiai garsiam maratonui paruošė „R-18 e-tron Quattro“ bolidą. Pasigrožėkite trumpu filmuku, kuriame šį bolidą pristatantys vokiečiai bando suplakti keista kokteilį iš kompanijos istorijos ir naujųjų automobilinių technologijų.
Tai, teoriškai tai „Quattro“. Tačiau Torseno tarpašinio diferencialo čia nerasite. Galinius ratus čia suka 510 a.g. turbodyzelis, stabdymo energiją gaudys „KERS“ sistemos smagratis, kuris sukauptą energiją įsibėgėjimo metu per elektros motorą atiduos priekinės ašies ratams. Teoriškai – „Quattro“. Tačiau praktiškai, tai gana paini schema, su daug tarpinių jungčių. Tačiau „Audi“ bosai nusiteikę optimistiškai ir, panašu, tikisi pergalės. O tai būtų pergalė ne tik trasoje, bet ir rinkos fronte. Kaip ten viskas bus iš tikrųjų pamatysime jau netrukus. O dabar pasigrožėkite smagiu filmuku.