„Nissan" paskelbė, kad per 2011 finansinius metus, kurie baigėsi kovo 31 dieną, Europoje pardavė rekordiškai daug ‒ virš 713 000 ‒ automobilių, ir taip įtvirtino savo, kaip niekad stiprias, pozicijas šiame žemyne.
Lyginant su ankstesniais finansiniais metais, pardavimas išaugo 17,5 proc. (+ 106 000 vienetų), o metinė „Nissan" Europos rinkos dalis buvo kaip niekad didelė ‒ 3,9 proc. (0,6 procentinio punkto daugiau negu 2010 m.)
Metų pabaiga „Nissan" kompanijai taip pat buvo rekordinė. Pasiekti didžiausi iki šiol pardavimai kovo mėnesį (87 457 vienetai) ir didžiausia kada nors turėta mėnesio rinkos dalis (4,6 proc.). 4 proc. riba buvo peržengta keturis mėnesius iš eilės.
Šie rezultatai vainikuoja nepaprastai sėkmingus kompanijai metus ‒ iš 37 Europos šalių, kuriose veikia „Nissan", 32‒ejose parduota daugiau negu praėjusiais metais.
Patys populiariausi modeliai buvo Anglijoje gaminami „Qashqai" ir „Juke", taigi „Nissan" dominavimas lengvųjų visureigių segmente tęsiasi.
Praėjusiais metais „Nissan" Europoje pardavė daugiau nei ketvirtį milijono „Qashqai", o tai yra 3 proc. daugiau nei 2010 m. Mažesnysis „Qashqai" brolis „Juke", kuriam šie metai buvo pirmieji pilni fiskaliniai metai, gali pasidžiaugti daugiau nei 135 000 vienetų pardavimu.
Šie du lengvieji visureigiai ne tik svariai prisidėjo prie nenutrūkstamos, gaminių kokybe pagrįstos „Nissan" pardavimo plėtros, bet ir padėjo pakelti Europoje parduodamų vietinės gamybos modelių dalį iki maždaug 80 proc. Taip „Nissan" pasiekė geriausią regioninės gamybos rodiklį iš visų Azijos gamintojų.
2011 finansiniai metai įsimintini ir tuo, kad Europos šalyse imta prekiauti revoliuciniu, 100 proc. elektra varomu „Nissan Leaf“ modeliu.
Iki 2012 finansinių metų pabaigos „Nissan Leaf“ ‒ puikus „Nissan" ryžto aprūpinti rinką technologinėmis naujovėmis pavyzdys ‒ bus pardavinėjamas daugiau nei dvidešimtyje Europos šalių. Kadangi tiekimas gerėja, o elektromobilių infrastruktūra vis vystosi, tikimasi, kad metinis pardavimas išaugs dvigubai.
2011‒aisiais finansiniais metais puikių rezultatų pasiekta ir lengvųjų komercinių automobilių sektoriuje. Bendrasis šių automobilių pardavimas išaugo iki daugiau nei 62 000 vienetų (16 proc. daugiau nei 2010 m.). Daugiausia įtakos tam turėjo puikūs „NV200" (39 proc. prieaugis) ir pikapo „Navara" pardavimai (20 proc. prieaugis). Abu šie modeliai gaminami Barselonoje.
Svarų indėlį taip pat įnešė supermini klasės „Micra" pardavimas. Jų parduota beveik 77 000 vienetų, tai yra 6 proc. daugiau negu ankstesniais metais.
Viena svarbiausių „Nissan" rinkų ir toliau lieka Rusija, kurioje per 2011 finansinius metus pardavimai išaugo net 57 proc. iki daugiau nei 161 000 automobilių. „Nissan" dabar užima 5,9 proc. visos šios rinkos (dalis tarp užsienio automobilių gamintojų išaugo iki 7,5 proc.). Neseniai pranešta, kad kitų metų pradžioje Rusijoje pradedama prekiauti nauju vietinės gamybos sedanu „Almera". Taip „Nissan" įžengs į didžiausią šios šalies rinkos segmentą.
Antra didžiausia „Nissan" rinka Europoje buvo Jungtinė Karalystė, kurioje parduota daugiau nei 112 000 automobilių, o užimama bendros rinkos dalis sudarė 5,1 proc. Pardavimas Prancūzijoje šoktelėjo 19 proc. „Nissan" baigė metus su 5 proc. arba didesne rinkos dalimi daugelyje šalių: Ispanijoje, Baltijos šalyse, Graikijoje, Airijoje, Kipre, Lenkijoje, Maltoje, prancūziškai kalbančiose šalyse.
„Nissan Europe" vyresnysis viceprezidentas Paul Willcox, atsakingas už pardavimus ir rinkodarą, pasakė: „Nors 2011 metais susidūrėme su dideliais iššūkiais, tokiais kaip žemės drebėjimas Japonijoje, potvyniai Tailande ir sumažėjusi paklausa Vakarų Europoje, mums pavyko jau ne pirmus metus iš eilės pasiekti pardavimų rekordą ir taip užsitikrinti stiprias ir stabilias pozicijas regione.
Vienas iš svarbiausių mūsų sėkmės veiksnių yra tas, kad mes dabar daug gaminame pačioje Europoje. Savo gamyklose Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Rusijoje per metus pagaminame apie 650 000 automobilių, taip pat automobilius kuriame ir projektuojame Europoje. Tai turi didelės įtakos mūsų pardavimo rezultatams.
Negaliu nepaminėti ir mūsų ryžto laužyti įsisenėjusias tradicijas ir diegti naujoves. Mes davėme pradžią lengvųjų visureigių segmentui, esame elektromobilių segmento pionieriai ir vis pasiūlome rinkai unikalių, drąsių modelių, tokių kaip „Juke".
Ateinančiais metais ir tolesnėje ateityje plėsime ir stiprinsime savo įtaką Europoje, išlaikydami orientaciją į vartotoją ir skirdami didelį dėmesį techninėms savybėms, taip pat vis stiprinsime ir plėsime savo gaminių asortimentą."
Ženevoje vykusioje automobilių parodoje „Nissan" pristatė naujienas, padėsiančias kompanijai siekti gerų rezultatų trumpu ir vidutinės trukmės laikotarpiu: 2012 m. pasirodysiantį sportinį „Juke NISMO", visiškai naują B segmento masinės gamybos modelio koncepciją „Inviation", kurio masinės gamybos versija pasirodys prekyboje 2013 m. viduryje ir elektra varomo „eNV200" keleivinę bei lengvojo komercinio automobilio versijas (dabartinio „NV200" pagrindu).